P Piddien ScanFlyer Silver 23 May 2009 #1 BGO på 17.Mai Litt fra nasjonaldagen på Flesland. Først en AN-32B som jeg ikke vet hvor var fra. Så et par 737, en fra KLM og en fra Norwegian. Så en MD og en CL fra SAS. Til slutt en c-130J fra RAF. Ha en fortsatt fin lørdagskveld alle sammen. Mvh Per Einar.
BGO på 17.Mai Litt fra nasjonaldagen på Flesland. Først en AN-32B som jeg ikke vet hvor var fra. Så et par 737, en fra KLM og en fra Norwegian. Så en MD og en CL fra SAS. Til slutt en c-130J fra RAF. Ha en fortsatt fin lørdagskveld alle sammen. Mvh Per Einar.
R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 23 May 2009 #2 Re: BGO på 17.Mai Flotte bilder Per Einar. Godt jobbet. Velkommen til forumet. Mvh Aleksander
Polaris Free Luigi 24 May 2009 #3 Re: BGO på 17.Mai Herlige klare bilder, det er sånt vi liker Forøvrig tar jeg en råsjangs og gjetter Mexican ...kanskje navy på dette flyet? Se flagget der oppe på halen + ankersymbolet på siden av flyet Piddien said: Først en AN-32B som jeg ikke vet hvor var fra. Click to expand...
Re: BGO på 17.Mai Herlige klare bilder, det er sånt vi liker Forøvrig tar jeg en råsjangs og gjetter Mexican ...kanskje navy på dette flyet? Se flagget der oppe på halen + ankersymbolet på siden av flyet Piddien said: Først en AN-32B som jeg ikke vet hvor var fra. Click to expand...
E Egenes ScanFlyer Gold 24 May 2009 #5 Re: BGO på 17.Mai Mexikansk ja, veldig flotte bilder, men hvorfor var det så mye militært der?