737-405
ScanFlyer Gold
UA 944 Chicago/ORD - Frankfurt/FRA:
Dagens maskin for overfarten er N229UA.
Nok en gang er det altså en 777-222 som skal stå for overfarten. Denne gangen er det heldigvis ER-versjonen, så håper jeg det er mer krutt i denne.
Distansen mellom Chicago - Frankfurt er pålydende 6972 kilometer.
Dagens maskin har imidlertid en helt annerledes konfigurasjon enn "high-density" fuglene som United benytter til Hawaii.
Maskinene har 8 seter dedikert til United Global First, 40 seter for passasjerer i United BusinessFirst og 220 seter for United Economy.
Før turen til Frankfurt hadde maskinen gjort en tur/retur Sao Paulo.
Gaten for dagens UA 944 ligger heldigvis ikke mange skrittene fra loungen, og er C10 for de lokalkjente.
Igjen havner undertegnede og reisefølget i ombordstigningsgruppe 1. Ombordstigningen starter klokken 13:30 lokal tid. Den er imidlertid av det komfortable slaget. Jeg finner meg til rette i sete 6A og skal denne gangen fly "rett" vei hjem til Europa.

Fireseter i midten før en indisk familie okkuperer denne. STYR UNNA folkens, snakk om å sitte i skvisen i Business.

Beinstrekketesten består så vidt her. Jeg tenker at dette setet skal hjelpe meg med å ta igjen den tapte babysøvnen fra turen over til ORD.

Så var det tid for å titte litt på dagens meny.




Mens vi på turen over til OGG fikk en spesialversjon av UA sine toalettsaker, er de nå tilbake til den vanlige standarden. Dog en grei toalettmappe å ha med på reise til senere turer.

Innholdet er type standardisert som hos de aller fleste. Øyemaske, tannkost, tannkrem, kulepenn og diverse kremer som damene kan hygge seg med.

OBSOBS! For de som skal reise med UA og deres 777. Sete 6B brukes som hvilesete for pilotene. Så hvis man velger dette setet kommer man til å bli splittet dersom man reiser sammen. Siden hele gjengen i familien var så sliten nå, holdt jeg fast ved dette setet. Turen skulle brukes til soving og spising.

Byebye Chicago, vi sees.

Dagens maskin for overfarten er N229UA.
Nok en gang er det altså en 777-222 som skal stå for overfarten. Denne gangen er det heldigvis ER-versjonen, så håper jeg det er mer krutt i denne.
Distansen mellom Chicago - Frankfurt er pålydende 6972 kilometer.
Dagens maskin har imidlertid en helt annerledes konfigurasjon enn "high-density" fuglene som United benytter til Hawaii.
Maskinene har 8 seter dedikert til United Global First, 40 seter for passasjerer i United BusinessFirst og 220 seter for United Economy.
Før turen til Frankfurt hadde maskinen gjort en tur/retur Sao Paulo.
Gaten for dagens UA 944 ligger heldigvis ikke mange skrittene fra loungen, og er C10 for de lokalkjente.
Igjen havner undertegnede og reisefølget i ombordstigningsgruppe 1. Ombordstigningen starter klokken 13:30 lokal tid. Den er imidlertid av det komfortable slaget. Jeg finner meg til rette i sete 6A og skal denne gangen fly "rett" vei hjem til Europa.

Fireseter i midten før en indisk familie okkuperer denne. STYR UNNA folkens, snakk om å sitte i skvisen i Business.

Beinstrekketesten består så vidt her. Jeg tenker at dette setet skal hjelpe meg med å ta igjen den tapte babysøvnen fra turen over til ORD.

Så var det tid for å titte litt på dagens meny.




Mens vi på turen over til OGG fikk en spesialversjon av UA sine toalettsaker, er de nå tilbake til den vanlige standarden. Dog en grei toalettmappe å ha med på reise til senere turer.

Innholdet er type standardisert som hos de aller fleste. Øyemaske, tannkost, tannkrem, kulepenn og diverse kremer som damene kan hygge seg med.

OBSOBS! For de som skal reise med UA og deres 777. Sete 6B brukes som hvilesete for pilotene. Så hvis man velger dette setet kommer man til å bli splittet dersom man reiser sammen. Siden hele gjengen i familien var så sliten nå, holdt jeg fast ved dette setet. Turen skulle brukes til soving og spising.

Byebye Chicago, vi sees.
