BGO bilder

zico77

Developer
Medlem
I ikkje uvante verforhold i Bergen (vannrett regn), tok eg meg likevel ut av bilen og gjorde nokre forsøk på å fotografere nokre utanlandske fuglar, 3 stk som alle kom i løpet av 10 minutter. Ikkje imponerande kvalitet på bilda, men eg legger dei ut likevel.

IMG_2805.jpg

IMG_2817.jpg

IMG_2826.jpg

Fine! Har du photo-shop eller lignende program, så velg Auto-levels på bildet..så blir det mye bedre allerede! Mye som kan ordnes selv om bildekvaliteten ikke er 110%

Noen som vet loadfaktoren på de Condor-flightene? De skal vel gå regelmessig i hele sommer?

Kjekt med slike Franske chartere ! :clap

Håper de kommer endel ganger,- og ikke bare i dag og den 28.....

:rolleyes:

Originally posted by Fry

Fine! Har du photo-shop eller lignende program, så velg Auto-levels på bildet..så blir det mye bedre allerede! Mye som kan ordnes selv om bildekvaliteten ikke er 110%

Noen som vet loadfaktoren på de Condor-flightene? De skal vel gå regelmessig i hele sommer?

Ja, det er akkurat det eg bruker, og du har heilt rett! Takk for tips, dette blir då element i framtida.

(resultatet av edit på det eine viser bedring, men det faktum at kamera ikkje er skikkelig i fokus viser nok likevel godt)

Attachments

• IMG_2826.jpg
    IMG_2826.jpg
    78.2 KB · Views: 2
Originally posted by sirpjalle

Noen har solgt sykkelen ja.... :colgate:

Ja, solgte motorsykkelen. Tenk deg å kjøre MC i DET drittveret! Fysjom! Nei, varm bil er digg :)

Originally posted by zico77

Originally posted by sirpjalle

Noen har solgt sykkelen ja.... :colgate:

Ja, solgte motorsykkelen. Tenk deg å kjøre MC i DET drittveret! Fysjom! Nei, varm bil er digg :)

Var det nå jeg skulle holde kjeft?! :D (Intern en.....)

Back