Hei.
Bare noen bilder jeg tok den 27. denne måneden. En klar fin morgen/formiddag som gav meg noen nye registreringer på minnebrikken, en hyggelig hilsen og "KLM and the moon".
Håper noe faller i smak for forumistene
Første del kommer her, enjoy.
Begynner med to maskiner fra Bergen Air Transport. LN-BAA kom inn mens LN-BAB dro ut på tur.
KLM kom inn med en Boeing 737-300 med registreringen PH-BDO.
SAS inn fre København med en CRJ-900 jeg ikke hadde fra før, nemlig OY-KFL.
Widerøe dro avgårde med en Dash 8-100 med registrering LN-WIR som jeg heller ikke hadde fra før.
Neste avgårde fra Widerøe var en langemann med registreringe LN-WDI.
Så fikk jeg endelig et par skapelige bilder av en av Norwegians relativt nye 737-800, LN-DYE.
En ny fra Lufthansa ble det også, denne gang en Embraer ERJ-190LR med registrering D-AECC.
CHC stakk til havs med en EC 225 med registring LN-OJF.
More to follow.
Bare noen bilder jeg tok den 27. denne måneden. En klar fin morgen/formiddag som gav meg noen nye registreringer på minnebrikken, en hyggelig hilsen og "KLM and the moon".
Håper noe faller i smak for forumistene

Første del kommer her, enjoy.
Begynner med to maskiner fra Bergen Air Transport. LN-BAA kom inn mens LN-BAB dro ut på tur.

KLM kom inn med en Boeing 737-300 med registreringen PH-BDO.

SAS inn fre København med en CRJ-900 jeg ikke hadde fra før, nemlig OY-KFL.

Widerøe dro avgårde med en Dash 8-100 med registrering LN-WIR som jeg heller ikke hadde fra før.

Neste avgårde fra Widerøe var en langemann med registreringe LN-WDI.

Så fikk jeg endelig et par skapelige bilder av en av Norwegians relativt nye 737-800, LN-DYE.

En ny fra Lufthansa ble det også, denne gang en Embraer ERJ-190LR med registrering D-AECC.

CHC stakk til havs med en EC 225 med registring LN-OJF.

More to follow.