• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

BGO 19. juni. Noen nye for min del :)

Piddien

ScanFlyer Silver
Hei.

Den som intet våger intet vinner. Prøver igjen i dårlige lysforhold pga det var noen reg. her jeg ikke hadde fra før.

Først ut er Embraer ERJ-135LR F-GYPE fra HexAir??

0fcc52fc.jpg

Så en Saab 2000 med reg G-CDKA fra Eastern Airways.

58cb070d.jpg

Enda en Saab 2000, denne gangen er det YR-SBC fra Carpatair.

b3e975df.jpg

Så dagens største overraskelse. Boeing 757-256 med reg TF-LLX fra Icelandair. Denne har jeg ikke sett før i dette skjemaet. Pesier på med 4 bilder av denne. :)

c1bf2ca3.jpg

b53eac96.jpg

3b6ed90e.jpg

2809795e.jpg

Dagens siste er Airbus A320-214 med reg. EC-LAQ fra Orbest. Mener jeg har bilder av denne mens den fløy for Iberworld.

70bd68f3.jpg

d747c4a7.jpg

Takk for titten. :lol:

Takk for fine bilder! Icelandairs TF-LLX ble levert i mai i år og har vel nettopp kommet seg på vingene.

Godt det er aktivitet fra BGO også. Mye snadder som kommer dit også. Fortsett med det uansett hvor mye kjerringa maser om at man må hjem :lol:

Back