• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

BGO 14 juli 2011, bare noen få.

Piddien

ScanFlyer Silver
BGO 14 juli 2011, bare noen få.

Heisann.

Bare noen få bilder fra flyplassen her vest som i dag hadde fint sommervær. I godt selskap går timene fort, så takk til "erlinjo" for noen fine timer på "sauehaugen". :)

LN-BRX-SAS.

30aebad5.jpg

LN-RPR-SAS. Da har jeg den tredje albinoen til SAS.

2a4df4d6.jpg

LN-OYZ. Hører alltid med denne. Synes den kler disse fargene godt.

5469c9f4.jpg

LN-WDH-Widerøe.

aa244a06.jpg

D-ABFO-Air Berlin.

5b2c6265.jpg

569b3a1d.jpg

G-JOTA-JOTA. Dette var en skikkelig snål liten Beech.

1c90b078.jpg

OY-SUN og OY-CKS fra COWI. De driver med foto flyginger sammen med en italiener.

d26a0bde.jpg

7175a321.jpg

YR-SBC-Carpatair. Denne avslutter denne tråden i kveld.

6c7cebcd.jpg

Takk for titten og ha en fin natt alle sammen. :)

Re: BGO 14 juli 2011, bare noen få.

Der fikk du rasket med deg et par sjeldne.
Bra det.

Vidar

Re: BGO 14 juli 2011, bare noen få.

Fine bilder! :)

Men jeg synes ikke alle ser helt skarpe ut... på noen av dem panorerer du eller vil ha med propelleffekten, da er det jo lett å få litt "motion blur". Men jeg synes noen av jet'ene heller ikke er helt skarpe (gjelder i grunnen alle, bortsett fra sist av Air Berlin). Er det Photobucket som spiller oss et puss, eller kan det ha noe å gjøre med innstillinger eller fokus på kamera? Eller kanskje det bare er det at mange andre her er litt mer hissige med unsharp mask? ;)

Back