Betalingslounger i ARN og FRA?

I Stockholm kan du betale for å komme inn i Menzies Business Lounge i Terminal 5. Denne har flott utsikt mot flyene og et greit bra utvalg av drikke, men ikke så mye mat utover kjeks og snacks. Det koster 200 svenske kroner.

I Stockholm kan du betale for å komme inn i Menzies Business Lounge i Terminal 5. Denne har flott utsikt mot flyene og et greit bra utvalg av drikke, men ikke så mye mat utover kjeks og snacks. Det koster 200 svenske kroner.

Kan man betale i døra eller er det greiest å booke seg inn på forhånd?

Kan man betale i døra eller er det greiest å booke seg inn på forhånd?

Det kan jeg ikke svare på, men det vil overraske meg om du ikke kan betale i døren. Jeg har kommet inn gratis med Diners-kort tidligere, men foretrekker i utgangspunktet SAS-loungene som ligger rett ved siden av. Menzies-loungen har riktignok bedre utsikt - og drikker du tre øl har du allerede spart inn pengene det ellers ville kostet i terminalen. Det er også gratis internett i loungen, men den har begrenset med mat og kan ofte være litt overfylt. Vet ikke om man kan kjøpe seg inn i den andre Menzies-loungen i F-delen.

Det kan jeg ikke svare på, men det vil overraske meg om du ikke kan betale i døren. Jeg har kommet inn gratis med Diners-kort tidligere, men foretrekker i utgangspunktet SAS-loungene som ligger rett ved siden av. Menzies-loungen har riktignok bedre utsikt - og drikker du tre øl har du allerede spart inn pengene det ellers ville kostet i terminalen. Det er også gratis internett i loungen, men den har begrenset med mat og kan ofte være litt overfylt. Vet ikke om man kan kjøpe seg inn i den andre Menzies-loungen i F-delen.

Skal overnatte på JumboStay og reise videre med SAS i 13-tiden dagen etterpå. Tenkte at det er dumt å sitte å tvinne tommeltotter i jumboen før avreise, med mindre jeg sover lenge.

Usikker på frokostmulighetene på JumboStay, så jeg spiser nok heller frokost. Siden matutvalget ikke er det beste får jeg eventuelt ta noe mat på terminalen før jeg eventuelt sjekker ut Menzies loungen. Tre øl skulle gå greit det. Gratis wifi og utsikt er også fint.

De har vel noe loff og rundstykker + ost og skinke. Ellers er det vel ikke annet enn potetgull og nøtter som er spiselig i loungen. Jeg ville booket på forhånd så er du sikker på at du kommer inn om det skulle være fullt. 155,- norske når du booker online.

Back