Har en forestående reise SEA-ORD / TPA-SEA.
(er for så vidt fleksibel ift. utreiseflyplass langs "hele" østkysten på returen)
Jeg vurderer US Domestic First Class på TPA-SEA, og har søkt litt rundt etter priser. UA/CO kommer ut med ca 1100 USD for Economy på SEA-ORD og First Class på TPA-SEA (via f. eks. EWR, ORD, IAH eller IAD), mens US Airways er noe rimeligere (via CLT). Pris er på sett og vis ikke det avgjørende her (innenfor rimelighetens grenser), jeg er mer opptatt av å få best mulig produkt for pengene, så hva anbefales?
Er det f. eks. mulig å komme seg på en UA-flight med Premium Service First Class til SEA via SFO/LAX, eller er ikke den inkludert i den overnevnte pris/routing?
Når jeg f. eks. søker direkte JFK-SEA ender jeg opp med 3500 USD for hele pakken i p.s. First (inkl. SEA-ORD i US Domestic First), men det blir for drøyt. Er det kanskje like greit å gå for vanlig Economy og oppgradere til Economy Plus, eller bør jeg heller se bort i fra Star Alliance og gå for et annet selskap?
Kom med forslag!
(er for så vidt fleksibel ift. utreiseflyplass langs "hele" østkysten på returen)
Jeg vurderer US Domestic First Class på TPA-SEA, og har søkt litt rundt etter priser. UA/CO kommer ut med ca 1100 USD for Economy på SEA-ORD og First Class på TPA-SEA (via f. eks. EWR, ORD, IAH eller IAD), mens US Airways er noe rimeligere (via CLT). Pris er på sett og vis ikke det avgjørende her (innenfor rimelighetens grenser), jeg er mer opptatt av å få best mulig produkt for pengene, så hva anbefales?
Er det f. eks. mulig å komme seg på en UA-flight med Premium Service First Class til SEA via SFO/LAX, eller er ikke den inkludert i den overnevnte pris/routing?
Når jeg f. eks. søker direkte JFK-SEA ender jeg opp med 3500 USD for hele pakken i p.s. First (inkl. SEA-ORD i US Domestic First), men det blir for drøyt. Er det kanskje like greit å gå for vanlig Economy og oppgradere til Economy Plus, eller bør jeg heller se bort i fra Star Alliance og gå for et annet selskap?
Kom med forslag!
