Beste seter på Singapore A380

LN-TIB

ScanFlyer Gold
Beste seter på Singapore A380

Hei

Skal ut å reise med A380'en til Singapore Airlines, og lurte på om noen har erfaring med hvor en bør forsøke å få seteplass?

Re: Beste seter på Singapore A380

Så vidt jeg har forstått så langt så er det vindus plass på upper deck som er det beste på økonomi. Upper deck på A380 til SIA var jo ment som en premium kabin så det er vel tre ganger så mange toaletter per pax som i under etasjen, pluss at vindusplassene er to setere.

SIA er jo ganske nazi på dette med seteplassering, men jeg skrev til dem (kundeservice i UK) at jeg er flynerd og ville ha god-plass. De bekreftet faktisk da vindu upper deck, også på checkmytrip.com er plassen confirmert.

Hadde vindu upper deck til Singapore, strålende. Det beste setet må være v. nødutgang oppe, MASSE benplass, men mulig den raden mangler et vindu.

Toseterne mot vindu på loftet er bra. Det er stille og fint, selv om man sitter bak vingen. En annen parktisk sak er stor lagringsboks mellom yttersetet og veggen, fin til å legge bort bøker, headset, etc så man slipper å fylle opp setelommen.

Hvordan er egentlig benplassen på Sq A380? Er den noe bedre enn på andre fly? Jeg har desverre bare opplevd C-klasse:colgate:

Hvordan er egentlig benplassen på Sq A380? Er den noe bedre enn på andre fly? Jeg har desverre bare opplevd C-klasse:colgate:

Den er ganske bra, og enig; Biz ser litt kald, kjedelig og upersonlig ut, enten får man fly 1. eller så kan en like godt fly turist :D

Har faktisk aldri flydd SQ i økonomiklasse, lurer på hvordan det er bak der allmuen sitter :D

Har faktisk aldri flydd SQ i økonomiklasse, lurer på hvordan det er bak der allmuen sitter :D

Faktisk ganske koselig. Mange hyggelige folk som sitter tett som hagl. Men det er ikke noe problem, vi, "allmuen", har skjønt at vi kommer like fort frem som "øvrigheta". Vi får servert mat etter dere men dog, la "øvrigheta" forsyne seg først så oss bak gardinen slipper å høre sippingen om at dere ikke var"fus". Ellers er crew veloppdragne, serviceminded og hyggelige. Med andre ord, ekthet jordnært og hyggelig bak gardinen. Så det så......

Tror nok det er mye mer "allmue" enn ekte "fiff" på fly gitt.. Det er nok få foran gardinen på en slik flight som er så velstående at de kan betale 40-100.000 av egen lomme ;)

Back