Beste nettsted for multicity booking

Re: Hvordan få bestilt VIA med SAS

SAS har kun "Hjem fra annen by", så enten finne en site som har multicity, eks. wideroe.no eller gjøre to bookinger på sas.no. SAS har stort sett enveispriser i Europa så flere bookinger gjør ikke stort utslag annet enn 30 kroner ekstra med mindre du ikke skal stoppe i CPH/LHR, da. (Er du i transfer er avgiftene lavere)

Last edited:

Ikke helt de samme prisene:
en t/r til ALC hadde pris kr. 1600 den ene veien, men kr. 1900 ( ca) når den veien ble bestilt som en-veis billett.
En reise NCE - ARN - CPH - BER ble billigere da jeg ringte 05400 for å bestille den, i stedet for å bruke internettsiden til SAS ved å dele opp reisen i flere segmenter, NCE - ARN og ARN - BER ( via VPH)

Ikke helt de samme prisene:

Stort sett enveispriser som gir samme utslag ifht. t/r eller to one-way. Men å bryte opp A-B-C med A-B pluss B-C vil ikke nødvendigvis gi samme utslag. Da det er separate priser for A-C som ikke nødvendig vis er det samme som AB+BC.

SAS har kun "Hjem fra annen by", så enten finne en site som har multicity, eks. wideroe.no eller gjøre to bookinger på sas.no. SAS har stort sett enveispriser i Europa så flere bookinger gjør ikke stort utslag annet enn 30 kroner ekstra med mindre du ikke skal stoppe i CPH/LHR, da. (Er du i transfer er avgiftene lavere)

Takk vil helst bestille som en reise, sånn i tilfelle noe skulle skje. Og man mister flyet videre til Oslo. Tusen takk for tips.

Re: Hvordan få bestilt multicity med SAS

Altså skal til vinteren til Stockholm og lurte kanskje på om man skulle hjemvei ta veien enten via København eller London. Men jeg finner ingen måte å bestille via, (Uten å gjøre 2 bestillinger da selvsagt). Men jeg lurte på om dette er mulig å gjøre i en bestilling og isåfall hvordan?

Hei

Jeg har brukt expedia flere ganger, senest for noen måneder siden da jeg fløy jeg BGO-ARN-CPH-MAN-BGO uten problemer. Bare å velge "flere reisemål" så er det god stemning.

Du kan prøve united.com
Har brukt de en del ganger, men helst bare fra SVG til USA og Australia.

Jeg ønsker å sjekke flighter med Thai Premium-Economy fra AES via ARN eller CPH og deretter til en av de store Asiabyene (via BKK seff).

Grunnen er selvføligelig at Thai Economy Premium i realiteten er en forkledd Businessklasse med nye lie-flat seter osv og at den går gjennom reiseregulativet til firmaet jeg jobber i. (business er blokkert, uavh. av pris). Kvaliteten går de fleste businessklasser en høy gang.

Amadeus.net er blitt en rotete greie og jeg sliter med å låse ruten i de andre systemene som anbefales. Noen forslag?

Back