Re: California-tråden
Da man fremdeles er for ny til å få lov til å opprette en egen tråd tenkte jeg det var best å prøve seg her.
Skal etter planen til LA i november (18. - 22./23.) i år og søker litt på flyalternativer. Finner bl.a. SK/UA til en ok pris, samme med BA, begge med retur 23. november da dette blir relativt mye billigere enn retur den 22. Ulempen med SK/UA er selvsagt flybytte på EWR med ekstra hassle, men desto mer poeng på "rett" bonuskort.
Har tidligere fløyet med LX og LH på to forskjellige turer tidligere, men like mye som en fornuftig pris ønsker jeg å teste ut litt forskjellige produkter i luften. Dermed er spørsmålet om noen har noen knakende gode anbefalinger til hva man bør vurdere å prøve ut? Har jo forstått ut i fra enkelte trip reports her inne at isen til UA muligens er hakket vassere enn isen på LX etc. Leter altså etter noe spennende med tanke på både soft of hardt produkt...
Reiser i C og er EBD (så har en viss dragning mot *A), men har også AB gullkort (men tror ikke jeg klarer å holde på det helt til november)
Setter pris på anbefalinger og erfaringer! :fly