• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Beste Businesslounge ?

Farmer

ScanFlyer Crusty
WOW
Er på Changi nå og har satt meg vel tilrette i en myk og deilig stol mens lav og behagelig klassisk musikk ligger som et bakteppe i rommet.
Har etterhvert vært i noen slike lounger, men denne er nok den fineste jeg har vært i så langt! Flere bar og matmuligheter med fulle rettigheter og varm mat, hvileavdeling med liggestoler, dusj, gratis internettilgang bare for å nevne noe.

SQ973%2011dec%20Changi%20%20loungen.jpg

Bildet ble dessverre ikke så bra pga dempet belysning og lommekamera, men det gir et lite inntrykk, med ett av flere akvarium sentralt i bildet.

Noen som vet om bedre Businesslounge ?

Replying to Topic 'Beste Businesslounge ?'

Helt enig! Silverkriss loungen paa changi er overlegen alle andre lounger jeg noen sinne har vaert i. Som nummer 2 kommer biz loungen til Cathay Pasific i Hong Kong.

Loungen i singapore er den eneste hvor jeg har funnet XO cognac. I tillegg er dusjmulighetene fantastiske. Og der er deodorant, aftershave og sexvann tilgjengelig, sammen med friske orkideer baade ved vasken og i dusjrommene. Tror saagar at det ogsaa var bodylotion til fri avbenyttelse.

BF:cool2

Beklager å gå off-topic, men Bizflyer; Hva i all verden er "sexvann"? :skep

Det må være i samme gaten som deodorant og aftershave - men den må lukte litt spesielt :lol

Originally posted by Herlov

Det er den parfymen du dynker deg i før du skal ut å ha sex, vel!

BF

Singapore AL bruker "Kris" om endel produkter. Noen som vet hva det står for ?

Eller kanskje det bare er ett navn ?

En Kris er en malayisk eller indonesisk dolk. Den er gjerne ganske krum eller til og med være smidd i en slags S-form. Den kan ha visse åndelige egenskaper (f.eks. være lykkebringende) i tillegg til å være et redskap.

Originally posted by Bizflyer

BF

Pleier en å ha sex i businessloungene............ ? :D

God info om Kris her:

http://www.nikhef.nl/~tonvr/keris/keris2/malay_kris03.html

Originally posted by SK384

Originally posted by Bizflyer

BF

Pleier en å ha sex i businessloungene............ ? :D

Foreningen for dem som har hatt sex i business loungen er faktisk en underavdeling av mile-high-klubben! Det trodde jeg alle visste!!

BF

Back