Beste *A lounge med dusj på ORD?

BårdK

ScanFlyer Silver
Beste *A lounge med dusj på ORD?

Neste lørdag flyr jeg OSL-ARN-ORD-SAN og har nesten 5 timer på ORD etter at UA byttet flighten til SAN (ja da, krøkkete rute, men jeg betaler differansen mellom biz og eco av egen lomme så jeg må passe litt på prisen ).

Jeg lander på T5, kan jeg da velge lounge eller må jeg ta til takke med den på T1 hvor UA flighten videre til SAN går fra? Hvis jeg kan velge, hvilken lounge er best (jeg har EBG)?

Last edited:
Re: Beste *A lounge med dusj på ORD?

Jeg er ganske sikker på at du må gå til den som er i T1. På T5 må du igjennom immigration ved landing, og jeg tviler på at du slipper inn igjen i T5 departure.

Men det finnes et Hilton Airport hotel der med en restaurang og litt greier. (Gangbro fra T2). Det kan være et vel så bra sted som en Red Carpet Club.

Re: Beste *A lounge med dusj på ORD?

Arrivals loungen til United ligger i forbindelse med internasjonal First loungen i T1 ved gate C18 (rett til venstre for Customer service skranken). Det er den eneste med dusj

Det er kun passasjerer i betalt United Business eller United / Star First Class passasjerer som har tilgang der.

Støtter ideen om Hilton siden du må på utsiden av sikkerhetskontrollen uansett. De har en health Club i kjelleren med dusj. De selger engangspass, vet ikke hvor mye det koster.

4 United Clubs på ORD, den beste ligger i kjelleren ved B18

Back