Best torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe, forum og nettaviser før turen opp til toppen av byen. Siden vi skal ha unger i morgen og de vil ha fredagstacoen som alle de andre A4`ene så blir det følelse av fredag levert av Sjøamten i kveld. Med andre ord så kan torsdager være best.

God morgen fra en av Ruters røde retning Oslo. Fin morgen og onsdagskvelder kan også være best. :)
Fin to timers tur fra Kjeller via Vestfold, Østfold, rundt Gardermoen før retur Kjeller. Herlig tur! Nydelig utsikt fra cockpit! Spesielt langs kysten! :)
Ha en super torsdag!

Morn fra Tønsberg stasjon. Dag 1 for meg med buss for fungerte utmerket. Dag 2 varter Vy opp med 20 min forsinkelse på toget. Nuvel, det skal jobbes og møtes og drikkes dårlig kaffe, og så bør jeg begynne å avgjøre hvilken stemmeseddel jeg skal plukke med meg innen valgdagen

God morgen fra kontoret. Skrotten fikk skikkelig juling i gymmet i dag og gårsdagens kveldstur satt fremdeles i beina. Trodde jeg var sporty, men kona var allerede ute av huset på vei til sitt jobb-gym da jeg våknet. Ser ut som det blir date i kveld også :8:

God morgen,

ny dag, ny brio-kreasjon, "dessverre" kan mamma ikke dra seg i senga, men heller dra seg rett inn på hjemmekontoret :) I dag får ungene barnehagefri da det melder 35 grader, og vi i nabolaget har gått sammen om å lage en liten "vannparkevent" for kidsa våre i dag.

Har også stemt, håper stemmen kommer sikkert fram til Norge. Vurderer å sende brevet med sporing, selv om det koster meg, så er det å forsøke å redde Norge fra Listhaug verdt noen euro.... Tok en veldig strategisk stemme i år, da en stemme til MDG er viktigere enn noen gang for å sikre de over sperregrensa og dermed sikre et videre sosialistisk flertall i Norge. Ville vanligvis stemt noen andre.

Mornings fra kontoret. Sykkel for tog i dag, så greit få litt puls før jobb også. Tross kun et barn hjemme, blir det dobbelt opp med logistikk med både camp og trenings. Her ble brioen ryddet opp i går, da det var på tide fjerne store mengder støv fra gulvet. Ha en fin dag.

Hællæh fra Hong Kong. Føles litt spesielt å være 6 mann som sier god morgen når jeg er her.... og nettopp våknet. Men været er uansett dårlig.

2835963b05037a221c9730d3baaec29e.jpg

Har jobbet lange dager kombinert med veldig dårlig søvn denne turen, så i går kveld var jeg helt knekt utslitt. La meg ved midnatt og våknet 14 timer senere. Aka nå.

M.a.o er det akkurat tid til litt pakking, dusjing og kaffe før det er utsjekking kl 16. Blir nok en sen lunch på hotellet etterpå, før jeg drar til flyplassen. Hjemover med Swiss i kveld.

Ha en suuuuper torsdag!

Sent fra min SM-F741B via Tapata

God morgen fra Bergen. Her er det strålende vær i dag. Må vel etterhvert starte oppladningen til kveldens kamp. Regner med at Brann varter opp med en skikkelig festforestilling og avansement i kveld. Da kommer det til å bli helt ellehvilt. Planen var å få med min datter på kampen, men hun kunne ikke på grunn av oppstart og fadderuke mm. Helt tilfeldig snakket jeg med en tidligere kollega som nå bor på Geilo om kampen i går kveld. Når jeg fortalte at jeg hadde ledig billett så hev han seg rundt og fikk bestilt tog til Bergen i dag. Det blir veldig trivilig å gå på kamp med han.

Litt helsemessige ting som må gjøres nå på formiddagen. Først telefontime med legen og så litt væsketømming etterpå som vi kan gjøre her hjemme.

Hællæh fra Hong Kong. Føles litt spesielt å være 6 mann som sier god morgen når jeg er her.... og nettopp våknet.

M.a.o er det akkurat tid til litt pakking, dusjing og kaffe før det er utsjekking kl 16. Blir nok en sen lunch på hotellet etterpå, før jeg drar til flyplassen. Hjemover med Swiss i kveld.

Ha en suuuuper torsdag!

Men så har du jo en EkstraBest bursdag da:-)

God morgen fra Gaustablikk. Siste hele dag på fjellet før det bærer til lavlandet i morgen. Kjenner gårsdagens syvtimers fjelltur i beina. Får satse på en restitusjonsjogg i dag. Solen skinner og den må nytes. Ha en bra torsdag.

God morgen herfra. Fikk i går kveld bestilt billetter Port Moresby-Solomon Islands-Fiji-Vanuatu-Auckland. Totalt for 2 kom det på 13000,- Til min store glede blir POM-Honiara med ikke bare ny fly type, men også fra en flyprodusent jeg aldri har flydd med før. Fokker 100 er satt opp på flighten, så da får vi bare håpe de ikke endrer flytype til 737. F70 har de også i stallen, så det er et helt levelig substitutt. Sjekket hotell på stedene også, plutselig var prisen på Hotellet jeg helst ville bo på i POM, men har syntes vært for dyrt, ned 40%, så da ble https://www.thestanleypng.com/ booket gjennom Hotels.com. Ble litt under 1000kr/natt og med innløsning av 3 bonus netter, kom det på 989kr for 3 netter. Kjempe fornøyd. Herlig mix av flymaskiner hittill blir det også. A320(NEO??), B744, B763, F100, B7M8, B738 og A320ceo.
Hvis jeg forstår EB riktig så får jeg ønske Fnate gratulerer med dagen og ikke minst, lykke til med å sove på flyet, etter 14 timers søvn.
Ha en god dag, enten du planlegger en reise eller ikke.

Hællæh fra Hong Kong. Føles litt spesielt å være 6 mann som sier god morgen når jeg er her.... og nettopp våknet. Men været er uansett dårlig.

2835963b05037a221c9730d3baaec29e.jpg

Har jobbet lange dager kombinert med veldig dårlig søvn denne turen, så i går kveld var jeg helt knekt utslitt. La meg ved midnatt og våknet 14 timer senere. Aka nå.

Ha en suuuuper torsdag!

Bor du på Rennesaince (eller hvordan det når skrives)? Gode minner fra andres siden av bassengen (Grand Hyatt). Synes nemlig jeg ser konferansesenteret der nede.

God dag fra kontoret. Solen skinner og det skal den vel gjøre sånn omtrent til jeg er ferdig på jobb...

Men så har du jo en EkstraBest bursdag da:-)

Takk skal du ha!! Super EkstraBest!

Bor du på Rennesaince (eller hvordan det når skrives)? Gode minner fra andres siden av bassengen (Grand Hyatt). Synes nemlig jeg ser konferansesenteret der nede.

Stemmer det. Har blitt litt sånn stambrakke her. Før bodde jeg alltid i East Tsim Sha Tsui, men nå er det her. Det som trekker mest er egentlig den relativt gode lobbyrestauranten og baren. Og om er på messen så er det jo sjukt praktisk. Og 2 MTR stasjoner med ulike linjer man kan gå til/fra under tak.

God formiddag fra solfylte Skaun!

Her gjør man klar til morgendagens lille svipptur sørover, hjem igjen søndag, trolig litt mer redusert i formen enn på vei nedover.

Mange allerede i gang med forhåndstemming her også, og deilig å se at FRP fortsatt har gode målinger. Vi må for all del unngå fire nye år med de ubrukelige rødgrønne, så nå er valgkampen igang. :)

Nuvel, nyt torsdagen uansett hvor dere er!

Kim

Back