Default Best torsdag fra vest…

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Den meget snille postmannen kom med denne:IMG_4068.webp

Bedre blir det ikke for oss som liker biler og spesielt Franske rare biler - mye gull å finne her, Panhard Dyna Z:
IMG_4069.webp

Ellers er det OJB trøkk i prosjektene - 3 Teams møter før 07:30 - godt en er EB-Menneske (A-mennesker er sent ute !) Fikk også bestilt tur til Julebordet med et LFC selskap, snek meg under USD 500.00 med 19 Cent - brukte de 19 Cent til å betale en liten elefant som mente at det var mer enn nok…..vel ha en best Torsdag…

God morgen fra Knausen. På tide å komme seg opp på Gardermoen for en liten tur over fjellet. Såpass mye møter så vi får se om vi rekker noen lunsj før det er hjem igjen i kveld.

Litt sent i gang i dag…så da er det vel på tide å ønske god formiddag:-) Kaffe og forum på Ris før turen går opp til toppen av byen og dagens oppgaver. Ikke mange planene på ettermiddagene de neste 10 dagene…skal se det blir fint også.

Den meget snille postmannen kom med denne:View attachment 56620

Bedre blir det ikke for oss som liker biler og spesielt Franske rare biler - mye gull å finne her, Panhard Dyna Z:
View attachment 56621

Ellers er det OJB trøkk i prosjektene - 3 Teams møter før 07:30 - godt en er EB-Menneske (A-mennesker er sent ute !) Fikk også bestilt tur til Julebordet med et LFC selskap, snek meg under USD 500.00 med 19 Cent - brukte de 19 Cent til å betale en liten elefant som mente at det var mer enn nok…..vel ha en best Torsdag…
Knall at du kommer på jubelbordet, og investerer resten av ukepengene bra. 😀

God morgen fra en Uber på vei til OSL for en tur til Danmark. Juks med Uber fremfor tog, men Peli-caser er egentlig ikke så fett å rusle rundt med. Har fremdeles traumer etter 2 dager på tube'n rundt i London med en 31kg tung sådan for et par år siden.

Men ja... ned til Billund med bolaget. Møter I Århus før jeg skal underholde litt Dansker med musikk og røverhistorier i kveld. Så hjem med Lufthansa i morgen.

Ha en fenomenalt best torsdag

Mornings fra L1 på vei til kontoret. I kveld blir det å ta med eldste arving på hockeykamp på Jordal. Ha en fin dag.

Go'morgen. Kaffe i koppen, og gråt i gråt, med regnvejr udenfor. Men Go'Nova i morgenradioen, her kl 7.47, også ender det forhåbentlig som en dejlig dag denne her torsdag morgen.

Go dag til jer :-).

God morgen fra R12, følger om enn litt sent toget af forumister mot OSL. To dager med kursing før helg og bursdagsfeiring for madammen.

Ha en fin torsdag

Morn fra Tønsberg. Her blir det nok en dag hjemme med han som kun har feber om natten. Er jo tross alt triveligere å være hjemme med barn som er friskt og godt humør, enn et som er sykt. Går glipp av lønningspils med en trivelig gjeng i Drammen, men satser på at jeg får lønn og muligheten igjen om én måned

God morgen fra Forus. Snaue to timer av arbeidsdagen allerede unnagjort. Fortsatt ikke helt "akklimatisert" med at ungen har begynt å sove gjennom natten. Men det blir vel den nye normalen etter hvert. Skal muligens bookes nok en reise i november til årsmøte og julebord. Etter jobb blir det å ta med det moderlige opphav som ikke kjører bil lenger på garnshopping. Ha en fin dag forumister!

God formiddag fra Malta!

Fine 31 grader og sol, nesten synd man ennå har ett møte igjen i dag før man skal "hotell-kontorere" ved bassenget noen timer. :)

Hjem til høstvær i Trøndelag i morgen, men heldigvis snart klart for en svipptur til Las Vegas om et par uker.

Nyt torsdagen!

Kim

God ettermiddag fra Bangkok.
Her jobbes det fra gjemmekontoret og utsikten er ikke til å klage på.
Har vandret, spist frokost utomhus, trent, svømt og sløvet ved poolen, så livet det nyyytes.
Ha en flott torsdag :cool:

IMG_6021.webp

God midt-på-dagen frå Andøya. Har pakka ned eigne pelicaser, dei er litt mindre og blir handbag på veg heim i morgon. I dag øver resten på tidsreiser, men eg har fått lånt meg eit kontor for å gjere litt meir vanleg kontorering. Rimeleg grått og regnfullt, men litt betre sikt i dag enn i går likevel. Airbusen held seg over flyplassen i dag, så får ingen bildemoglegheiter i dag heller. Ha ein fin dag!

God morgen fra Santiago. Nasjonaldag i Chile og stille i gatene. Straks ut på en løpetur i sommerlig vær og så blir det å komme seg til teateret for en nasjonaldagsgalla senere. Ha en bra dag.

Fikk også bestilt tur til Julebordet med et LFC selskap, snek meg under USD 500.00 med 19 Cent - brukte de 19 Cent til å betale en liten elefant som mente at det var mer enn nok…

19 cent er mer enn 5 .. du forvirrer ham. Han kan ikke telle så langt. ;)

G'morgen .. ellerno'. Ikke helt i toppslag i dag. Ikke så mye på programmet i dag, annet enn litt fotball.

Til og med jeg måtte ha 24 timer før jeg fant ut av det, heldigvis er bluey også tilgjengelig på nrk nett tv (eneste grunnen til at vi har disney +). Plikt å si opp disney + når man bor i Tyskland.

Back