• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Best tirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra hjemmekontoret på Ris som allerede er åpnet. Kontorering frem til 11 hvor Stelvio`n setter kurs mot et av årets høydepunkt - Opera di Setra i Tylldalen og generalprøven på Flåklypaoperaen - utendørs på en seter langt til fjells. Ankommer Røros nærmere midnatt. Ha en best tirsdag du også. #fånoeutavdagen

Morn fra et fuktige Tønsberg. Passer bra at det ikke er ferie helt enda med slikt vær, men fra helgen av kan det bli tre uker sommer synes jeg.
Hjemmekontoret blir åpnet så fort barnevakten ankommer, og ikke umulig at det også i dag blir jobb med Tour de France i bakgrunnen

God morgen fra WF405. Et par dager østpå, så er det sommer. Kjenner det skal bli godt!

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

God morgen fra SVG og Ullandhaug ☀️ endelig har 1,5 dag med PISSREGN gitt seg, og slike mengder vann er ikke noe enn østlending helt har vendt seg til hehe...Men hva gjør vel det når man har det godt :)

Idag ut og hente en del kvm med nye terrassebord og begynne forberede sommerens prosjekt her borte, det nye dekket på takterrassen til den bedre halvdel...fint skal det bli!

Hjemreise i morgen med rødnesene og nå som "gullkunde" hos Norwegian Reward, men merker vel ikke så mye til det annet enn fritt setevalg og fasttrack, men alt hjelper da når man pendler :)

Ha en nydelig dag alle

Mornings fra L1. Vi som verken har startet ferien eller rappet solbriller, har en helt vanlig arbeidsdag. I grunn like greit når jeg se værvarselet. Ha en fin dag

Gmorgen fra et meget stille bortekontor. Here er det litt oppfølging og noen lange kose-samtaler med klienter.

I kveld er det ut og spise amerikansk og ferie dagen til dette merkelige, men herlige landet.

God morgen fra Intercontinental Warszawa! Var en helt full Embraer E195 til WAW i går, men fikk jaggu sete 1D ned til WAW. Fin flight, og godt crew som delte ut bobler til det var tomt :)

Planene for dagen er å jobbe noen timer fra hotellrommet, så blir det trening, før man må finne seg noe mat, også rundes av kvelden med en pub-crawl. Det kan jo bli en bra dag!

Ønsker alle en flott dag!

God morgen fra den gamle flyplassen. Det har blitt jobbet litt. Nå skal det jogges litt med en arving før det jobbes litt til. Dessuten må jeg vel krangle med sas siden de endret høstferien vår. De hevder vel fortsatt at jeg er en viktig kunde de ønsker ta vare på, men bortsett fra ett år med Vibeke i Danmark har jeg ikke merket mye til det siden 2009.

Halloen fra Loen.
Litt kjipt å være på campingtur i dette pissregnet. Bilen er av det simple slaget, en stor bred seng, god bagasjeplass, men ikke så mye mer. Varming av mat foregår på campinggrill, så når det regner er det ikke noe stas og litt kjipt å bare måtte ligge i bilen å lese eller gjøre ingenting. Vi fant derfor ut, i Nordfjordeid i går, at vi skulle spise på restaurant, så kom jeg til å tenke på at vi kanskje burde ha hotellrom også, så søkte jeg på momondo. Der kom Alexandra i Loen opp til 4000nok. Jeg har bod på Alexandra noen ganger i jobbsammenheng og vet det er kanskje Norges fineste hotell som ikke er i en by. jeg hadde vært på hjemmesiden deres for 1 uke siden og sett at billigste rom var ca 4500,- og alle rom var med en fantastisk buffetmiddag og frokost. så jeg slo til og bestilte på booking.com. jeg har egentlig bestemt meg for å slute med booking.com, og bare bruke hotels.com, men det er bare booking som har Alexandra, vi ble derfor ganske sluk-ørret da vi fikk beskjed at, nei, med booking.com er ikke middag inkludert, men det kunne ordnes ved inngangen til spisesalen. Kostet bare 510,-/pers. Etter som jeg syntes vi hadde betalt nok og jeg er medlem av landsforeningen for kronisk snurte, fant vi ut at vi ser etter andre tilbud i nærheten. Jokerbutikken nedenfor hadde pizza til 199,- så da bestilte vi en med henting 20.15. dermed fikk vi 2 timer i badeavdelingen som har div. basseng, boblebad, vannsklie og badstue.
Nå er det øyeblikkelig ned til frokost, for å stappe i oss, så blir det 1-11/2 time i svømmeavdelingen før vi kjører videre. Turen i dag går via Olden. Utvikfjellet, Byrkjelo, Skei så kjører vi Gaularfjell til Balestrand vi Leikanger og Sogndal, til Skjolden innerst i Sognefjorden, så forbi Turtagrø, over Sognefjellet til Lom. Derfra blir det Ottadalen til Gudbrandsdalen og ned til Kvam. Fra Kvam blir det opp på Hytta, for å prøve å få liv i solcelle anlegget. Jeg regner med vi er fremme der ved 20 tiden.
Ha en produktiv og bra dag du også.

God morgen fra Oslo. Jeg sov faktisk ganske lenge i dag til meg å være. Tror de to nattevaktene på rappen gjorde noe med det behovet. For jeg sov faktisk ganske lite sånn rett etter vakten i går for å unngå å snu døgnet helt. Ja nei i dag får jeg bedrive litt indretjeneste tenker jeg. Kanskje jeg er frista til å jobbe i dag om det dukker opp en vakt i kveld eller noe, men livet som assisterende vikarassistent gjør dette selvsagt noe uforutsigbart.

God tirsdag fra Stavanger. Våknet opp i morges og noterte at siste dagers pissregn hadde gitt seg. Virker å være litt spredte regnbyger nå og da men deilig at det ikke pøser konstant. Har ikke klaget så mye på regnet den siste uka for det har virkelig vært nødvendig. Men nå kan vi vel begynne å småklage litt igjen. Arbeidsuken er delt i to så etter at dagens økt er unnagjort blir det deilig med en fridag i morgen. :)

God formiddag fra Kongsberg.

Her har det øst ned i formiddag, men nå er det opphold og tegn til bedre vær. Ikke de store planene for dagen. Prøvene i går fra sykehuset var for det meste ok, bortsett fra en verdi som stiger sakte men sikkert. Ikke noe stor dramatikk i det, men før eller siden så må jeg inn på ERCP. Jeg tør ikke legge de store planene for ferien før jeg vet når de tenker at dette bør gjøres.

Ellers skal jeg prøve å få meg litt mosjon i dag, men jeg gidder ikke å dra ut for å gå om det øser ned.

Ekstra best formiddag fra koselige huset i Frankrike. Venter på at Svigers skal komme til lunch og bading.

Akkurat ferdig med å støvsuge poolen, så alt er fint og blått. :)

f591ecdbf116d1351e7d086698a6372b.jpg

Nå skal jeg straks fyre opp kullgrillen med sånn merkelig gelé de har her nede. Travle dager...

Ha en superbest tirsdag.

G’4-julimorgen! Her har vi skikkelig 17. maivær, og valpen og jeg fikk en skikkelig dusj da vi var på turen vår.

Go’grillen skal etterhvert fyres opp og litt av hvert skal kremeres.

God ettermiddag fra Rivieraen,
Tid for litt bading i vannet på nedsiden av huset her etter dagens seilflyging oppe i Fayence. Bra med uplift idag , luftig opp under CB'ene ble det også.
Ellers bare ferie med god mat og vin.
Ha en fin dag med eller uten regn.

Kan en bedre ha det, med utsikt til LH 787-8i retro livery?

Da får en tåle at Champagnen ikke overlevde covid i LH Senator loungen på FRA B43, men en Ca del Borsco til 370 kr/flasken er en fin erstatter.

Attachments

• 464B8F66-B86D-4859-818E-97EFCB9602BF.jpg
    464B8F66-B86D-4859-818E-97EFCB9602BF.jpg
    92.6 KB · Views: 113
Back