Best tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ferieformen ved kjøkkenbordet hjemme på Ris. Flott tur hjem i går men med et innlagt «hjerte-i-halsen» opplevelse da vi på en øde bomvei i Østerdalen plutselig fikk en stor elg skrensende inn på/ved siden av bilen…uten at den traff oss…men når man har øyekontakt med disse dyene så kjenner man at man lever… Ingen store planer for fridagen…kanskje gå å legge meg litt igjen. Nyt dagen - værmessig er det helt fint innendørs.

God morgen fra Hvalstad. Tendenser til morgensol, men ser ut som det skal bli mer av det fuktige etterhvert. Godt å vite man fortsatt har uke igjen i sommerferien i sydligere strøk. Noen venner kommer på vaffler før det blir ymse shopping. Jakten etter et trekk til grillen som varer mer enn en sesong fortsetter.....

Ha en fin dag

God morgen fra bortekontoret.. Nå var det deilig å slippe Knausen - Dragen er en innbitt "Ja person" og det resulterer i at alle barna har overnattingsgjester og jeg synes ande barn stort sett er i veien. Nå var det godt å se kollegar igjen og nydelig kaffe.

Barbie med hele familien i kveld - gleder meg som ei ape.

God morgen fra Lommedalen. Akkurat nå er det New Zealand mot Filipinene på TV. Filipinene leder for øyeblikket 0-1 men det ligger utligning i lufta. Filipinenes lag er et nesten rent kjøpelag, dvs de fleste spillerne er vokst opp i USA, med Filipinsk mor eller far, akkurat som Stabæks eneste VM deltaker, Meryl Sorento Abrahamsen, som foreløpig ikke er på banen. (ja da utliknet NZ)
Kl 10 er det Norge-Sveits og så får vi se hva vi finner på etter kampen. kanskje begynne å gjøre noe i heimen. Og så ble NZ's mål annulert av VAR

God morgen fra Fornebu. Someones trusler om regn utover gjør at joggetur fremskyndes. Rykter om Barbie her i huset også, men mulig jeg byttes ut med svigermor.

God morgen fra Stavanger. Herfra kan det meldes om regnbyger og en var ute før frokost med gjødsel tralla slik at plenen har fått sitt. Etter det ble det kaffe og frokost.
Dagens plan er å få tatt bilder til enda ett internasjonalt førerkort.
Det jeg har er iht Wienkonvensjonen av 1968, men nå ser det ut som at jeg også må ha det som er hjemlet i Genèvekonvensjonen av 1949. Skulle nok bare tegnet abonnement på begge :D
Ha en flott ferie tirsdag :)

God morgen fra Stavanger. Herfra kan det meldes om regnbyger og en var ute før frokost med gjødsel tralla slik at plenen har fått sitt. Etter det ble det kaffe og frokost.
Dagens plan er å få tatt bilder til enda ett internasjonalt førerkort.
Det jeg har er iht Wienkonvensjonen av 1968, men nå ser det ut som at jeg også må ha det som er hjemlet i Genèvekonvensjonen av 1949. Skulle nok bare tegnet abonnement på begge :D
Ha en flott ferie tirsdag :)

Hehe det virker ikke enkelt, for nysgjerrighetens skyld hvilket land er dette?

Uansett god dag fra Oslo. Skal fikse og ordne en del småtteri så kanskje jeg fakisk også skal se Barbie filmen i kveld. Kanskje. Vi får se.

God morgen fra Fornebu. Someones trusler om regn utover gjør at joggetur fremskyndes.

Gårsdagens løpetur i regnet var faktisk overraskende deilig. Spesielt når et par hjemme begynte bli litt værsyke….

Last edited:
Hehe det virker ikke enkelt, for nysgjerrighetens skyld hvilket land er dette?

Uansett god dag fra Oslo. Skal fikse og ordne en del småtteri så kanskje jeg fakisk også skal se Barbie filmen i kveld. Kanskje. Vi får se.

Det kan nok virke litt komplisert og mulig hadde det gått fint uten. Har vert i bade USA og Australia og kjørt bil uten IDP. Nå godtar jo også mange land det vanlige sertifikatet vi har her i Norge.
Vedlagt en liten oversikt for IDP

39483b8090c43f3e23ddac482f7229ab.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Heisann fra Forus. Ikke fryktelig travelt her på bruket i dag. Men det regner. Ingen tegn til oversvømmelse foreløpig.

Ferieformen ved kjøkkenbordet hjemme på Ris. Flott tur hjem i går men med et innlagt «hjerte-i-halsen» opplevelse da vi på en øde bomvei i Østerdalen plutselig fikk en stor elg skrensende inn på/ved siden av bilen…uten at den traff oss…men når man har øyekontakt med disse dyene så kjenner man at man lever…

Det var ikke Helge.

God morgen fra Kirkenes. Overraskende deilig middag på hotellet i går. Var egentlig ikke planen å spise her, men alternativene står jo ikke akkurat i kø her i bygda. :)

I dag bærer det videre. Ha en ekstra best tirsdag.

God tirsdag fra Rondane. Vått og kjølig, men de små koser seg med leker de lekte med ifjor. Vi kom med toget fra Gardermoen til Otta igår, men idag var Dovrebanen stengt noen timer p.g.a. veltede trær.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Best tirsdag, kan man si ja .. Det viste seg plutselig at jeg har fri i dag. Den hadde jeg ikke fått med meg, for å si det slik ...

Så da får jeg sitte her med kaffekoppen litt og fundere på om jeg skal gidde å informere fruen .. ;)
Har vært en travel morgen, så godt med en pause uansett.

Barbie filmen var faktisk litt kul. Mye småmorsom humor i den

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Barbie filmen var faktisk litt kul. Mye småmorsom humor i den

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Enig.. litt kul, en del artig sarkasme til samfunnet. Vi gikk inn med litt for store forventninger og var vel alle fra 9-50 år enige om et greit terningkast fire. Begge hovedpersonene er jo greie og hvile øynene på.

Ekstremvær, skogbranner, krig i Europa, ekstremisme overalt, fugleinfluensa og apokalypsebilder fra Finnmark? Jeg tror jeg suser bort til Barbiefilmen i mårra jeg og, nå er det litt vel mye elendighet i verden.

Oppenheimer står også på planen her, den er satt opp på vår Historiske Kino (ikke helt IMax) ellers har jeg vært innom bortekontoret for første gang siden Januar 2020, noen synes det vi solgte til et leiebil selskap var veldig greit og at avtalen ble undertegnet før Q2 var slutt.
Så en kan vel feire en fergeIPA (de er veldig gode).

Back