Best søndag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Best søndag:-)

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe og en halv gris unnagjort - skal se resten av grisen går med til neste kopp. Vask av hus i formiddag og så blir det middagsgjester i kveld. Siden arbeidsukene går så fort så er det heldigvis snart helg igjen.

Re: Best søndag:-)

God morgen fra Oslo , her er et snart avreise for en dagvakt på jobb, først med tbane også en elsparkesykkel selv om jeg hater dem som pesten, men sånn er det lørdag og søndag morgen til Radiumhospitalet - tbanen ankommer Smestad et minutt eller to etter bussen har gått og da er det jo 30 minutter å vente på neste. Ha en fin dag uten ubrukelige korrespondanser.

Mornings fra Asker. Et stykk familiebursdag for minstemann skal gjennomføres, så da blir det kake i dag. Ha en fin dag.

God morgen fra havet.

Uværet er på hell selv om det er kraftig byger med hagl og ekstra sur vind. Godt jeg sitter inne.
Regner med at det blir å bore videre fra i ettermiddag etter to døgn med WOW (waiting on weather)

Så må det sendes ut et rykte ombord om at helikopter trafikken står i morgen pga statisk. Se hvor mangen som biter på den.

FQTV

Morn fra ET835.
Her er alt ganske så greit. Internasjonal transfer i Addis Ababa var også smooth. Så langt leverer Ethiopian veldig bra.
Ps. Bloody Mary forsøket deres var en katastrofe!

God morgen. Her avsluttes en lang frokost med mimosa og maritime undertoner. Nå forhandles det om endelig valg av påskeferie som er innom alt fra Texas, LA, Marbella, Alicante og helt til India.. Spennende.

Kjøkken-fri i dag og middag på godset til Svigers.

God søndags formiddag fra sør. Hagefesten i går gikk på skinner og det ble bytur med litt for mange pisco sours. Blir en rolig dag ved bassenget.

God kveld fra SN2287 på vei hjem til Oslo. Snart avgang og er nokså vemodig da det sannsynligvis også er siste gang jeg reiser fra messe med en skikkelig "Bongo-skroting/luring" som jeg har jobbet mye med de siste 10+ årene og som har betydd veldig mye for Bongo-gruppen. Var kjipt å presentere siste gang sammen. :(

Så nå kjenner jeg at jeg trenger avgang og en jævla stor GT for at det ikke skal bli pinlig her. Dess større Bongo Gruppen blir, dess færre raringer desverre. De få som er igjen vokter jeg som Fort Knox.

Ha en best søndag.

…nå kjenner jeg at jeg trenger avgang og en jævla stor GT for at det ikke skal bli pinlig her….

«Gin & tonics have saved more lives than all the world’s doctors combined!”
Winston Churchill

Back