• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Best onsdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Snart med den røde elektrikeren (eksklusivt valg av farge på vestkanten…der alle har sort eller sølv farger på bilene) opp til toppen av byen. Skal se det finnes nok av oppgaver til å fylle drøye 8 timer… Tur ut til opphavet etter jobb. Ha en best onsdag!

God morgen fra Flytoget. Her skal det flys med propell i dag. Sogndal og Sandane med Widerøe, og overnatting på Gloppen Hotell når dagens arbeid er unnagjort. Ha en finfin onsdag🙂

• Like
Reactions: EB
Morn fra RE11. Det skal kontoreres i Elvebyen og i kveld skal det pakkes for hyttetur. Stort mer enn det skjer ikke på en rimelig normal onsdag

Goood Onsdag morgen.

Gold og kold, og masser af regn. Det er sådan vejret forholder sig over Malmö her til morgen. Morgenkaffen på kanden, så den kompensere for den manglende smukke solopgang. God dag der ude her på dagens bedste 7.47 :-)

God morgen
Brussel er som vanlig grå og det er smart å ha en paraply på lur. Grei temperatur. Litt sen, men snart på vei til jobb.

God formiddag fra Stavanger.
Morgenen startet med rundtur for å slippe ut noen katter. Innom butikk på hjemveien for å kjøpe ferske rundstykker til frokost.
Etter litt hjemme kontorering nytes nå frokost og kaffe mens YouTube ruller på tv’n.
Ha en flott onsdag :)

God morgen fra suite 1. Dette var virkelig snasent og man kommer jo meget uthvilt frem etter 11 timer og 30 med kos. Nå er det basseng noen timer før en skikkelige lunsj på en av vingårdene.

Meldt 31 grader i dag så viktig med drikke.

Attachments

• IMG_6034.webp
    IMG_6034.webp
    139.8 KB · Views: 19
God morgen fra Diamanten på FBU. Morgenen startet med smoothie og gjørbakst i kantina mens man kikket på DY-Q3-presentasjonen på storskjerm. Hyggelig tradisjon her hos DY å samles for å se kvartalsfremleggingene. Litt kortere dag på kontoret i dag, da det er 2 utviklingssamtaler. Hadde så flaks i år at de havnet på samme dag, men bare 30 min i mellom! :)

• Like
Reactions: EB
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Snart med den røde elektrikeren (eksklusivt valg av farge på vestkanten…der alle har sort eller sølv farger på bilene) opp til toppen av byen. Skal se det finnes nok av oppgaver til å fylle drøye 8 timer… Tur ut til opphavet etter jobb. Ha en best onsdag!
På Lillestrøm forsøker vi velge gullfargede biler. Det er nemlig enda bedre enn sølv.

God morgen fra Schipol. Jeg tror en ørliten grompf er på sin plass, men bare fordi jeg er trøtt trøttesen. Flott tur over med en KLM 777 i 1A. Fikk drink. Fikk dessert og ost rett etter take off. Passet ut og våknet til pappkrus kaffe og et fint KLM hus 25 min før landing.

Nå skal jeg forsøke å komme meg på 11.55 avgangen til OSL.

Ha det bra!

Siste god dag fra havet i denne omgang.

Planen er å komme seg i land i kveld. Litt små party i lobbyen på hotellet og ikke minst se hvilket rom Level 6 gir. Noen ganger slår de til med en ekstra dorull, og sist fikk eg et rom med null utsikt og dårlig 5G signal. Kjempe oppgradering 🙄😊

Men først, innsjekk.

God formiddag fra Tananger,

Seminar uke denne høstuken både jobbmessig og politisk.
Kalenderen er full resten av året allerede.

Ha en flott dag.

BLAAAARGGHH... Akkurat i dag, hvor det passet litt bra å lande tidlig hadde passkontrollen på AMS bestemt seg for at de skulle stenge alle E-gates og kun ha en manuell EU luke åpen. Samme luke skulle så klart også alle med assistanse bruke og akkurat i dag måtte også alle ID papirer sjekkes med lupe, laser, blålys, ultrafiolett lys og banan. Så det tok 40 minutter og jeg rakk ikke 11.55 avgangen. Blurg etc.

Heldigvis hadde de kjøttkaker og rundstykke i loungen. Det hjalp. Verdens søteste kid som spankulerte bort til noen som jobber her og spurte "do you have cake?", og så løp som en ku på vei ut om våren etter å ha fått "yes". Det hjalp enda mer.

14.35 here we go.

God onsdag fra Chile. Klar for en skikkelig intervalløkt. Senere skal det preppes til mottakelse. Meldt 28 grader og sol, så satser på litt bassengtid også. Ha en bra dag.

Best og best - onsdag er det ihvertfall. Igjen. Akkurat som forrige uke. Men har eplekake og kaffe, så klager ikke.

Blir en tur til dyrlegen i dag. Smågutta skal ha sin årlige, og den ene skal få påfyll av hjertemedisin. Han har hjerteflimmer, så vi håper å se bedring etter at han har gått på medisin en måneds tid.

Ellers får jeg vel begynne å se litt på herberger i Oslo .. blir å tilbringe et par dager i by'n mellom familiebesøk. Airbnb eller hotell .. ? Finner ok pris på begge ...

Back