Best mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart ut og opp i Åsen - hvor første del av arbeidsdagen tilbringes. Etter lunsj settes kursen mot et gods rett utenfor byen og har de plass i herberget overnattes det også der. Best start på uken ønskes!

God morgen, skal snart ut og tilbringe det meste av dagen i Gamlebyen igjen, og der blir det visst en julelunsj alt i dag.

Ha en god dag der du er :)

Mornings fra L1. Tilbake til hverdagen og Spond-stafetten. En podcast bør også lages. Ha en fin dag.

Morn fra Nordvest. Her er dagens store plan en tur til frisøren. Det er absolutt på tide da jeg er snarlik han lange skurken i Alene Hjemme.

Morn fra Elvebyen. Ny uke, samme arbeidsoppgaver. Bare halvannen uke til jeg blir hjemme alene en ukes tid, begynner å få snekret sammen en god(?) plan på hva jeg kan gjøre den helgen

God morgen fra kontoret. I dag ver det ikke mange meterne med sikt på Knausen gitt. Vi kunne faktisk ikke se det flotte opplyste juletreet i hagen nedenfor engang.

Det blir en kjapp tur ut i lunsjen for å hente FruSud og Junior fra EK159.

God morgen fra bortekontoret på Ensjø,

Litt trøtt etteren god svipptur til Køben med årets juleparty med butikken.
Artig opplegg, men bittelitt skuffet over den danskejulamat buffeen. God på smak, men var litt stusselig. Men fri bar gjorde at det var raskt glemt.

Tur retur med SAS denne gangen og stinn brakke på begge flighter, trivelige crew og god stemning.

Nå er det bare å rydde opp litt etter helgens ymse ting som har gått galt rundt om kring, før en får startet på månedsavslutingen også.
I kveld tenker jeg det hadde vært trivelig å fått litt lys i et tre i hagen, skaper alltid litt god stemning og lyser godt opp

S

God morgen fra Forus.

Etter nesten 2 år i kontoret var det på tide å få inn litt dekorasjon og gjøre ting litt mer personlig. Mer planlegges, men dette får regnes som en god begynnelse.

Og så er det på tide å komme seg litt mer tilbake til flyinteressen og flyprat. :fly

Attachments

• 20241202_091108.jpg
    20241202_091108.jpg
    85.1 KB · Views: 209
God morgen fra Kongsberg. Fint vær her med rundt 4 pluss grader. Dagen ble startet som mandager ofte gjør, med å ta blodprøver på sykehuset. Mye av dagens uke avhenger av hva de viser. Planen er primært cellegift på onsdag, men det krever at en av verdiene er innenfor grensen. Den var for høy på onsdag, så vi får se i dag. Har den steget ytterligere så blir det definitivt ikke cellegift, men antagelig en førjulstur til Riksen om ikke så lenge for å få staket opp gallegangene. På toppen av det hele døde tanten min for noen dager siden. Hun var gammel og dement nå, men vi hadde mye kontakt med dem tidligere og fremdeles god kontakt med mannen hennes. Så begravelsen blir på fredag og blir det ikke cellegift på onsdag så drar jeg i den om ikke Riksen har andre planer da.

Ellers hadde kona og meg planlagt en tur helgen som var. Planen var å ta fly til Tromsø og hurtigruten til Trondheim og fly derfra. Med den stigende blodprøven min anbefalte legen å droppe dette noe vi selvsagt gjorde. Godt var det, for dagen vi egentlig skulle reist fikk kona påvist korona og været var også elendig der oppe. Så vi får prøve å ta turen på nytt når alle er friske og raske. Det ser ut som jeg har gått klar av korona heldigvis. Jeg er vaksinert 6 ganger så det bør jo gi litt beskyttelse. I tillegg har vi prøvd å holde god avstand i heimen. I min situasjon er det ikke så gunstig å få korona så jeg prøver å gjøre det jeg kan for å unngå de.

God morgen fra Oslo.

I dag gjøres det et nytt forsøk på å komme seg hjemover til Bergen. DY står som transportør. De må også benyttes for å opprettholde status matchen som ble innvilget tidligere i år. Ellers, blir det et møte med kaffi gjengen på senteret og huske å svinge innom DHL, hente black week shoppingen.

FQTV

God ettermiddag fra Forus,
En god start på dagen og første arbeidsuka i desember her i prosjektet.
Juledekorasjonene har inntatt kontorene og det serveres julesnadder til lunsj i dag.
Utenom det er det business as usual her.
Ha en fortsatt fin dag.

Hei og hå fra SK4608 mellom MAN-OSL. Greit å få svi av litt EB-poeng, og hyggelig å bli oppgradert fra Go til Plus. Gledet meg faktisk til maten (den var god sist i okt), men han ved gate sa at «You’ve been upgraded (noe jeg viste, så det i appen), but you will get no meal». Snodig opplegg [emoji38] Etter en helg med MYE flytende karbohydrater så er det kanskje greit å ikke innta så mye mer, heheh!

Veldig gøy kamp på Old Trafford i går med 4-0 og mega god stemning. 14 arbeidsdager til før juleferie, og ser kanskje lyset i enden av tunnelen mot slutten av denne uken[emoji28]

G’moorgen fra SC. Her lå det tykt med is på frontruten i morges. Godt man ikke skal noe sted. I morgen blir det dog en annen sak med tidlig tannlegetime ..

Juletre, utelys og diverse annen pynt er oppe. Ettersom jeg desverre måtte kansellere norgesturen, har jeg bestilt litt norske varer, bl.a. marsipan til den tradisjonelle julaftenvakta, som jeg faktisk tror jeg slipper i år. Men må uansett ha følge til Donald på Youtube og juleklementinene. ;) Marsipan finnes omtrent ikke å få her borte, med unntak av en tysk marsipansjokolade på Aldis og Ritter Sport, som ikke akkurat er verdensklasse .. Velvel, tredjeverdensproblematikk ..

Over til hverdagen.

God... nei, fabelaktig morgen fra Mexico City. I kveld skal jeg nemlig reise hjemover for julen til "hun der hjemme". Det blir superbe greier.

Var litt skuffet i går når jeg kom tilbake på hotellet etter messe og skulle "feire litt". Ta noen øl og greier. Det ble til 3 stk 0,33 Heineken på hotellrommet før jeg besvimte. Nokså glad jeg takket nei til et tilbud om å bli med ut og sample Mezcal.

I dag skal jeg også få spist litt god mat håper jeg. Helt siden jeg kom har alle måltider vært frokost i frokostsalen, lunch fra en lunchboks jeg lagde i frokostsalen og middag har vært hva enn varmrett de har i loungen på hotellet. Godt det altså, for all del. Men jeg vil ha noe skikkelig kjøtt eller taco crap.

Ha en best mandag!

God mandag fra Santiago. Her er dagens kontorøkt straks unnagjort. Det juleforberedes i huset. Storvask fra topp til bunn og nye fliser i bassenget. Ha en bra dag.

Back