God morgen fra bortekontoret ved en flyplass litt utenfor metropolen Jessheim....
Morningen er litt lett forirrende, da en forsøker å finne ut av hva terminalen og groundhandler egentlig har drevet med i helgen. De mener de ikke finner to sendinger fra helgen, selv om de selv sa de var bygget på lørdag, men da hadde de bygget for tungt, så måtte gjøre om....
Jeg tror ikke de drikker så mye på jobb der borte, men noen ganger får jeg tvilen over meg....
Jaja, et par nye punkter til en allerede lang agenda for oppfølgingsmøte med dem blir det.
Ellers driver jeg og ser på billetter til Tromsø for å besøke litt familie, og ser et par artige ting. med DY så kommer man ikke under 11/1200 NOK pr pers pr vei. Og med SK så blir gjerne PLUS billigere enn GO.
Med fly, hotell og leiebil en helg så napper det fort 20 000. Sånn sett billigere å fly bestemor sydover og innlosjere henne på hotell i nærområdet....
Jaja, slik går nu dagan,
Happy monday
S
Men er det prinsippet med tilbud og etterpørsel da. Har sett det av og til på reiser til USA også og ved enkelte anlednigner har også business vært billigere enn eco (dog ikke på SAS).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.