Re: Best mandag fra Røros
God morgen fra Lommedalen. Ååååh så godt å få en skikkelig god natts søvn. Årets "hente ved på hytta tur" ble gjennomført i helgen. 30 sekker ved ble hentet. Må si jeg blir mer å mer glad i vår VW Caravelle. 650kg ved takler den uten problemer. Ny strategi i år, er å putte alt i store blå poser fra IKEA, allerede på hytta, før det går inn i bilen. Vi har dermed unngått alt av bøss, på gulvet og i bilen. Dermed ble 10 poser båret rett på terrassen oppe, og 12 poser er båret ned under terrassen, der det er sammen med veden som ikke ble konsumert sist vinter. De siste 8 sekkene skal til mine foreldre. Jeg fikk også montert den 50 meter lange lenken med 500 led pærer i helgen, så nå er det virkelig julestemning utenfor. Jeg må bare vente til kl 16:00 for å stille den over på tidsuret, da er den på fra 16 til 24 av til kl 05:00 så på til kl 09:00 og av til kl 16. Planen i dag er div indretjeneste. Måke litt snø, få levert veden til opphavet og vasket sommerdekkene til en av bilene, før de kan gå opp på garasjeloftet. Ha en fortreffelig dag, alle sammen.