• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Best mandag fra Hemsdale

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Skarsnuten med en heftig utsikt over bygda:-) Kontorering i vinduskarmen før frokost så blir det litt kontorering på Fyri ved lunsjtider. Aperitiff ved bålpannen før middag - og innimellom skal SPA-avdelingen testes. La uken begynne:-)

G’morgen fra litt lenger nord. Daff søndag gir plass til travel mandag. Er ihvertfall sånn noenlunde i rytme, selv om jeg våknet litt tidlig. Men det er greit. Bedre tid til en rolig morgen.

Litt deppa etter gårsdagens nedrykk, men det er jo i motbakke det går oppover. We’ll be baaack.

Hemsdale hørtes ut som et sted i Arizona.

God morgen. Straks av gårde på veg til bortekontoret.

Ha en god en :)

Mornings fra Hvalstad. I rute med det meste, så vinner nok barnehageleveringen i dag også. Før det skal kontoreres litt. Så får jeg prøve få logistikken til å gå opp så jeg både får trent selv og levert barn på trening. Ha en fin dag.

God mandag fra tbanen. En dag som tentamensvakt venter samtidig med møte i kveld. Ja forøvrig gjelder ikke gratis alkohol på innlandet om man sitter i Go og er Diamant. Det lærte jeg i går på vei hjem fra SVG. Ikke at jeg er overrasket mtp det ekstremt strenge regelverket her til lands hva gjelder sånt. Men at SAS samtidig da får lov å ha lounge hvor gjestene da forsyner seg selv er da en gåte. Som en jurist i Næringsetaten en gang sa - hele alkoholloven er en juridisk gråsone. Nuvel ha en fin dag.

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

God morgen. Litt transportør på morgenkvisten før kontoret venter. Mer sjåførplikt i ettermiddag. Tror det er så kaldt i dag at det er lov å droppe joggetur.

God morgen
En festdag i vente, først i Ruinparken i Gamlebyen, og i kveld på Spektrum
På den første er jeg er en av underholdnignen, på den andre skal jeg underholdes :)

Ha en god dag

God morgen fra Kongsberg. Starter dagen med blodprøver på sykehuset som så ofte før på mandager. Formen kjennes ok ut så vi får tro at prøvene også er det. Kaldt i Kongsberg i dag med -18 grader. Mandag er det også bridgekveld så en får vel dra dit og kaste litt kort.

God morgen fra Lysaker! Var rolige 18 blå i Krokstadelva i dag. Brrr!
Uansett, kom meg innover med 0605-toger fra Mjøndalen, fått trent kroppen 1 time, og nå er det klart for kaffe og kontorering. Så får man se hva ettermiddagen bringer, er invitert på Yatzy og vin ett eller annet sted i Oslo, det kan jo bli interessant.

Morn fra Tønsberg. Kan vel nå konkludere med at jeg har solid immunforsvar, da kona ikke har klart å smitte meg med noe covid, og det er egentlig like greit. Mistenker faktisk at immunforsvaret mitt er såpass solid at det for sikkerhetsskyld har bestemt seg for at pollen også er farlig, så får se hva noen med litt mer autoritet på det feltet sier etterpå.
Rimelig unødvendig om mistanken min stemmer.

God formiddag,
jeg har sovet fra 23:00 til 10:00. Noe jeg ikke har gjort på 4-5år. Herreminhatt, jeg føler meg rejuvenated men også hit by a trailer på samme tid. Weird schtuff.

Har allikevel kidsa i hjertet så jeg skal ut og raide norske barneklærbutikker. Litt bedre kvalitet enn sånn ræl de har sørpå.

God formiddag fra Jåttå,
4 kalde her over i sørvest på morgenkvisten , hvilket er noe uvanlig. Morgen møter er unnagjort , planlegging for resten av uken frem til lunsj med teamet.
Det blir noen travle uker frem til juleuka.
Ha en fin dag

Gmorgen fra bortekontoret. Fjerde kaffen med Everood er på vei ned og 2000 meter i bassenget fikk bort noen av giftene etter helgen.

Ble booking av en liten domestic hastetur også for morgendagen.

Blåmandag fra Lommedalen. Skjønt det er vel heller gråmandag. Jeg hadde virkelig trua på at Stabæk gutta skulle klare å karre til seg kvalik plassen, men den gang ei. ALT gikk i mot oss.... Da blir det nedrykk på gutta. Vi så kampen på et overfylt Onkel Blaa. Da nedrykket var et faktum, dro vi hjem og spiste Dr Oetker vegetar pizza med kylling og deppet litte grann. Nå venter vi på serie oppsettet for å se om det er noen lange borteturer som kan passe inn. Jeg har sett gutta på rundt 60 forskjellige stadioener. Kona har vel over 80 på lista, som jeg tror er rekord for kvinner. Med et år i 1div er det alltid mulighet for noen nye baner på lista. Egersund eller Levanger kan være av interesse. Bryne like så, men den har vi på lista. Bilen står igjen på Nadderud, så det blir nok en tur innom brakka for å høre om fremtidsplanene når vi henter den. Vi er mest involvert med jentene, og det kan hende det blir rammet av kutt de også, men ikke så mye som gutta. Jeg håper Nedrykks assistenten til Bohinen, Andrea eller hva han heter, forsvinner ut, men at vi beholder Bob Bradley. Vi har trening i dette med å rykke ned, så det går nok bra. Så smerter det litt å håpe Enga klarer seg, da vi ikke vil sloss med dem om opprykk.
Det brenner godt i begge vedovner og temperaturen er på vei oppover igjen til behagelig nivå. Men i dag må mer ved bæres inn, det går ca 6 sekker i uka. Lysstoffrørene i et par lamper har tatt kvelden, så vi skal undersøke om vi skal bytte noen av lampene, eller bare kjøpe nye rør. Vi trenger egg til omelett og sitron gele til sitron fromasje, ellers ingen planer......

God morgen fra Guarulhos airport hotel. Om en times tid må jeg komme meg til T2 for å fly ned til IGU for en full dag/kveld med kunden.

Ikke at dette er verdens mest eksotiske plass, men merker jeg er litt ute av trening på hensyn man tar når man reiser utenfor Europa eller Nord Amerika. Så dette er på en måte en trygg og grei plass å starte opp igjen. Om dagens møter går bra blir det mer Brasil igjen i fremtiden. Har ikke vært her siden før Covid.

Ha en best mandag

God dag fra Lilestrøm , kaldt. Fnate kos deg i iGU , fantastisk plass. :cool:

Norge ass..!

Mangler nesten bare elgen. Badstue, peis og kald øl har jeg.

Attachments

• IMG_0653.jpg
    IMG_0653.jpg
    109.5 KB · Views: 130
Back