• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Best lørdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen/formiddag fra Ris. Ut på en liten handletur for opphavet og til våre selskaper denne helgen. Er jo ikke nok å drive fullt hotell i ukedagene…det fylles opp like bra her hjemme. Kom i gang og nyt helgen.

God morgen lørdag fra SK974
Her er det tur mot moderlandet med bolaget og allerede mandag blir det oppmøte for litt overtid inne i hula. Men før det får jeg nå fri i morgen søndag.
Lunken pre dep ble servert før take off, men satser på at balja er godt lastet med boblevann og at den er nedkjølt på neste servering. Dog, etter +50min i luften er fortsatt nada after dep. servert, bolaget rekker ikke asiatiske eller sandkasse selskapene til knærne engang, men skal nok klare meg.
Ha en glitrende flott lørdag :cool:

Mornings fra Asker. Formen er stigende, men mistenker både barna og jeg kommer til å hoste en stund. Etter leieboeren fikk ny stekeovn i går, og jeg nektet betale 1990kr for at elektrikkeren skulle ta med seg noe jeg klarer bære selv, blir det en tur på Yggeset, med både den og annet skrot jeg har akkumulert opp i garasjen og som det er litt vel offensivt kaste i restavfallet. Noen julegaver skal kjøpes inn før vi gutta kastes ut, siden kona skal arrangere julebord. Så da får vi søke tilflukt hos modern og fadern. De har til og med bedt meg være sjåfør i kveld, så de kommer seg på fest. Ha en fin dag.

Morn fra Skoppum stasjon. På vei hjem fra julebord, og ble kastet ut her for litt buss for tog pga gasseksplosjon. Fem minutter senere ble vi jaget tilbake på toget igjen så får man se om man kommer seg hjem etterhvert

Morn fra sas lounges på OSL.

Hadde fly i ettermiddag og prøvde Diamantfordelen med å booke om. Det gikk delvis, dvs jeg må ta et fly tidligere enn ønsket og nå kjenner jeg at puben stengte kl 03.

Uansett, en uke med 5 netter i Ålesund og nå en natt i Oslo går mor slutten. Blir rolig kveld i kveld. Må så smått begynne å tenke på juleforberedelsene

God helg

God morgen fra Knausen. Mimosa-frokosten er ferdig og her nytes kaffen i godstolen og det glanes utover tåkehavet. Ble en lang og herlig kveld ute går med mye gode druer i glasset. Vurderte å hente bilen på kontoret, men det utsettes med glede.

God formiddag fra Bygdøy. Herlig, sen morgen med egg, kaffe og Nrk radio. Spontanbesøk på Alex sushi på vei hjem i går var en god avgjørelse, med et glass hvit burgund som er noe av det beste jeg har smakt (og omtrent det dyreste 😆)
I dag: en liten tur til Sandefjord før fri, Lorry og Lutefisk i morgen, fiin tid. ✨

Hrm .. Frokost er overstått og nå vil pelsdotten ut. Gradestokken viser null, så genser er nok nødvendig. Weather Channel sier at myggfaren er lav, så da slipper jeg å tenke på det når vi stiger ut i mørket. ;)

Blir Beatles på øret i dag, tror jeg ..

Flybilde, sier dere? OK, da ….

IMG_1831.webp

Hællæh fra Lillestrøm. Her skal jeg ut og fange juletre. Deretter blir det polferd mens prinsessa skal begynne på pinnekjøttet. Det kaller jeg en bra fin start på lørdagen.

Deretter får jeg vel begynne å katalogisere de siste 150.000 epostene mine og videresende alfabetisk til USA. :)

SKÅL!!!

• Like
Reactions: EB
God lørdag fra Santiago. Rolig morgen med frokost og papirarbeid før det blir en tur til treningssenteret. Satser på at ettermiddagen tilbringes ved bassenget. Mangler bare 392 kvalifiserende poeng for å nå LATAM Platinum, så jeg tror jeg må planlegge en liten milage run til uken.

….ikke akkurat best lørdag her i delstaten Washington, 100.000 er evakuert fra flommene - julen er avlyst i Leavenworth (vår Juleby) og selvom det ikke regner i dag er det en ny atmosfærisk elv på vei. Her ute på øya er vi heldig da det det kun er bekker og ingen elver, men vi har trær som faller ned over strømledninger og veier…

Morn fra Bergen.

Prøve å få døgnrytmen på plass. Begynner så smått å få overblikk på julen og forberedelsene.
Ber til høyere makter at det kommer et juleoppdrag fra jobben så jeg kan rømme i havet 😊 Det hadde vært noe det.

Back