Best lørdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet. Kaffe og seigmenn er dagens første helseråd. Fikk bestilt neste års sommerferie i går…spennende med 25 minutters connection i Wien (men med vi er da utrolig godt forsikret mot forsinket bagasje)
Nå skal den lille elektrikeren lades før storebror hentes på OSL Nyt lørdagen på din måte:-)

Morn fra Tønsberg. Begynner å komme til enighet med vekkerklokken om når det er akseptabelt å stå opp, så har ikke rukket å bli ferdig med første koppen kaffe enda engang.
Skal bli sommerlig i helgen så da får man nok nyte, og så skal man nok også litt innom bakrommet for å fikle på forumet

Sommerlig? Har forventet høstregn, men da får jeg endre litt på planene. Ser jo at det begynner klarne opp nå. En 14 åring hadde enten glemt å skru av vekkerklokken for helg eller så hat dry klikket for henne. Den ringte iallfall 06.00, DN har ikke kommet enda så det blir litt Euroman her på morgenkvisten. Kom på at båten sikkert må pakkes inn også må jeg fjerne kartplotteren før tyvene gjør det.

Goo'morgen fra Malmö. Den lokale byfest finder sted i dag, og der bliver underholdning i hele området, hvor jeg er bosiddende så mon ikke det kaster en øl eller 2 af sig lidt senere. Men først skal morgenkaffen jo liiige i hus, imens dagens 7.47 nydes til punkt og prikke. God dag til alle :-)

Best lørdag:-) som EB sier :)(y)
Ja, gratulerer med vellykket oppgradering av forumet flyprat.
Første inntrykket ser veldig bra ut, selv om det er flere endringer/forbedringer som bør utføres (hvis mulig).

F.eks. når man er på forsiden "What's new" og "Latest posts", så er 10 poster som er standard på siden, for få. Det bør økes/settes til standard 20 poster (da slipper man alltid å måtte klikke på "View more..." for og få oversikt over alle poster i dag.

Fantastisk bra oppgradering og veldig bra at Flyprat nå er på dagens nivå på alle områder.

Best lørdag:-) som EB sier :)(y)
Ja, gratulerer med vellykket oppgradering av forumet flyprat.
Første inntrykket ser veldig bra ut, selv om det er flere endringer/forbedringer som bør utføres (hvis mulig).

F.eks. når man er på forsiden "What's new" og "Latest posts", så er 10 poster som er standard på siden, for få. Det bør økes/settes til standard 20 poster (da slipper man alltid å måtte klikke på "View more..." for og få oversikt over alle poster i dag.

Fantastisk bra oppgradering og veldig bra at Flyprat nå er på dagens nivå på alle områder.
New posts gir deg 20 tråder som standard i hvert fall

God morgen fra godstol, kaffe og peis. Nydelig frokost med barna er ferdig og familiens forsørger er savnet mens hun koser seg i sørligere trakter. I går ble det akutt behov for nytt kjøleskap og da manninger rundt klokken 10.00 på en fredag var det først veldig umulig. Litt koseprat og historien om tre barn som ikke skulle få qesedillas var det håndverkere på plass og klokke. 15.00 var et nydelig overpriset tysk kjøleskap integrert og som ingenting hadde skjedd. God service er deilig.

Nå er det straks Supermann på kino med junior også shawarma på Grønland.

Happy laurdag! Deilig å starte dagen uten å måtte telle gardiner eller vesker.

Stødig vær her i det vestsørøstre. Ikke altfor vamt om dagen og ikke nødvendig med jakke om morgenen. Kan leve med det. Kraftballa gjør et nytt forsøk i dag, oppe i 1.8 milliard nå. Ukristelig mye penger egentlig ...

Dagen byr nok på en båttur og muligens en tur ned til Augusta for å se på bil.

Og klokken er blitt 7:27 her hos meg ......

N7466U.jpg

Last edited:
Jøss virker som det nye forumet funker smertefritt iallefall. Men savner jo litt Tapatalk da . God lørdag fra Oslo eller god og god. Fikk en intens hodepine i går på togturen så sovna tvert da jeg kom hjem. Så våkna jeg rundt midnatt og fylte på med mer Paracet. Nå er jeg på 3 av 4 anbefalte gram for et døgn så ja, sånn går nu dagan. Kjennes ut som jeg har fått en luftveisinfeksjon iallefall, Trondheim did me no good. Men litt kult at jeg fikk se moskus langs linja mellom Kongsvoll og Hjerkinn, dessverre var jeg litt treg med kameraet.

Takk all bakromsmennesker for flott oppgradering av forum. Nå vet jeg jo at alle dere tjener grovt på arbeidet med flyprat. Men allikevel vil jeg si takk for at dere legger ned alt arbeidet for å gi alle oss skrotingene en så fin plattform å gneldre på. Når jeg ble lagt inn her i starten var det liksom en som stakk seg ut litt her og der. Nå virker skrotingskapen å ha bredt om seg som Covid på afterski. Elsker det!!!

God morgen fra Denver. Siste messedag venter, dog skal jeg og en kollega ut på ekskursjon en del av dagen, for å se nye kunder. Så skal messe rigges ned, mat spises og sååååå, mine damer og herrer.... bærer det hjemover til prinsessa I morgen tidlig.

Ikke i Premium denne gangen. Første leg er i economy og på long haul strekket over dammen kan ikke setet en gang legges ned...

Ha en ekstra best dag.

God lørdag fra Chile. NEO-forum virker veldig lovende. Her i sør ligger morgentåke tett men solen skal titte frem etter hvert. Her er det trening på gang og så blir det en bursdagsfeiring på ekte latinsk vis i kveld. Ser ut som det blir julefeiring i Buenos Aires hopp over fjellene med KLM.

Takk all bakromsmennesker for flott oppgradering av forum. Nå vet jeg jo at alle dere tjener grovt på arbeidet med flyprat. Men allikevel vil jeg si takk for at dere legger ned alt arbeidet for å gi alle oss skrotingene en så fin plattform å gneldre på. Når jeg ble lagt inn her i starten var det liksom en som stakk seg ut litt her og der. Nå virker skrotingskapen å ha bredt om seg som Covid på afterski. Elsker det!!!

God morgen fra Denver. Siste messedag venter, dog skal jeg og en kollega ut på ekskursjon en del av dagen, for å se nye kunder. Så skal messe rigges ned, mat spises og sååååå, mine damer og herrer.... bærer det hjemover til prinsessa I morgen tidlig.

Ikke i Premium denne gangen. Første leg er i economy og på long haul strekket over dammen kan ikke setet en gang legges ned...

Ha en ekstra best dag.
Lukter det Finnair foran gardinen?

Back