Best lørdag fra Verdens Ende

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Best lørdag fra Verdens Ende

God morgen fra kjøkkenbordet på landstedet. Bananskall, kaffe og forum før papiravisene hentes. Blir været like bra som i:går så er det jo faktisk håp om et bad… Lufthansa melder at det er 4 uker igjen til årets sommerferie…ikke rart at man smiler:-)

Re: Best lørdag fra Verdens Ende

Her smiles det også, selv om det er med bitte litt bismak da det fort blir siste skidag denne vinteren. Straks hopper vi i bilen og kjører sørover gjennom Geiranger, opp og så litt ned igjen til Stryn sommerski. Meldes om finere vær sørover, så da ble det heller ikke i år ski nær Trollstigen.

Har bestilt catski opp på breen slik at det blir nærmere tusen høydemeter med sammenhengende skikjøring, opptil tre turer! Skal bli deilig å slippe å ta på fellene! Ser at det skal være NM i monoski der også, så tipper stemningen blir bra! Eldste arving skal på ski i stolheisen og yngste leke i snøen, før vi kjører nordover til Valldal og vår Airbnb igjen. Nyyyyyt og husk, yolo!

Mornings fra Asker. Starter med kaffe ute i solen, også skal vel gjestene har frokost før de sjekker ut. Passer kanskje fyre opp grillen for litt pichana i kveld. Ha en fin dag.

God formiddag fra Billingstad der bilen får seg litt frisk R134 slik at innetemperaturen blir behagelig kjølig utover sommeren. En snartur på Sandvika Storsenter er også unnagjort. I følge fruen skal vi være turister i Oslo i ettermiddag og kveld, så får vi se hva det innebærer. I morgen blir det nok å tilbringe noen timer på Kjeller. Ha en strålende helg[emoji3]

Hurra fra Knausen. Deilig å være hjemme igjen.. Nå nytes en kopp kaffe i hagen etter en innertier mimosa-frokost. Litt etterdønninger etter at jeg fikk landet en stor-kontrakt i går som virkelig satt. Nå er det ned på Grønland og klippe junior, besøke Senior på A-hus som måtte opereres på nytt etter en feiloperasjon (som kan skje de beste).

En liten strek i regningen er at FruS har fått med seg at IKEA Furuset ligger på veien så vi må "bare innom" å bytte noe drit.

God lørdag. Det er "helg igjen", og nydelig vær :-)
Ha en fantastisk lørdag!

Tralla-la-lørdag!

Stor rød sol over oss i dag. Det betyr visst at kanadisk aske har sneket seg ulovlig over grensen .. Askelaget ligger høyt, så det har ikke innvirkning på luftkvaliteten, men det er godt synlig ja ...

Ellers ikke så mye som skjer ... men det blir sikkert en liten tur med balja.

God hangover fra PTY.

Jet-lag, grei lobby bar og en nattklubb seinere så blir det morgenen deretter. Men gøy var det.
I dag blir det å leke turist. Få besøkt noen ukjente steder og sikkert drukket litt ekte flaskevann.

FQTV

Jaaaaa... da ser det ut som om vi skal til Danmark om circa 1.45... på tide å finne transport til OSL.

Ha en best ekstra lørdag

God morgen fra den canadiske prærien, men foreløpig ganske langt unna de verste skogbrannene (selv om det lusker en nordøst for Jasper National Park). Asken over Sør Carolina kommer antagelig fra brannene i Manitoba.

Helt grusomme nyheter derfra, hvor store områder evakueres og mange mennesker er drevet på flukt.

Men rolig her i Calgary, altså. I dag må jeg få gjort unna noe jobb selv om kroppen ikke er helt på lag. Forkjølelse antagelig, og heldigvis har jeg fulgt barnevaksinasjonsprogrammet så det store meslingutbruddet som er her i bygda bør ikke by på en umiddelbar trussel mot meg.

Kjenner virkelig på at jeg er i den canadiske versjonen av Texas :p

God ettermiddag fra Kongsberg.

Det har vært litt lite aktivitet fra meg her i det siste. Men jeg er da i live. Ikke så mye nytt å berette om egentlig. Formen er sånn passe grei og jeg venter stadig på operasjon. Nå er det slik at Pandioner i Helse Norge ikke trenger å vente, men det har blitt litt venting denne gang. Operasjonen de egentlig skulle gjøre i april ble som kjent avlyst grunnet for stor risiko. Så var planen en annen type operasjon, men det var umulig å få tak i nødvendig utstyr til den, da utsyret ikke produseres lenger. Så da blir det en tredje variant. Det må litt opplæring og utstyr der også, men det tar nok ikke så lang tid før innkallingen kommer.

Jaaaaa... da ser det ut som om vi skal til Danmark om circa 1.45... på tide å finne transport til OSL.

Det blir Danmark på oss også i morgen. Blir båt fra Larvik gørrtidlig og så to netter i Aalborg. Blir fint å komme seg bort noen dager.

Jeg tror han er båteier.

J. Ludwig Mowinckels Rederi er jo en meget velkjent rederi fra Bergen, så at LN-MOW også har startet eget rederi er bare rett og rimelig.

Beste stedet å vente på bagasje
cd94caa40e929039a4b8de6cb39d2d87.jpg

Sent fra min SM-F741B via Tapatalk

Back