Best lørdag fra Cannon Beach

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Best lørdag fra Cannon Beach

Her er livet meget godt…..solen skinner, Stillehavet gjør det Stillehavet gjør….og Pelicanene (ikke fyllepenn med blekk patron) ved siden av å drifte et godt bryggeri og pub https://pelicanbrewing.com/pubs/cannon-beach/ gjør fra seg….and they stink !!

Minner meg litt om den gang jeg fløy med Air Nauru ute i Stillehavet, Bird Shit Airlines ! Selskapet var “Our Airline” på Nauru Island - en øy som hadde en storhetstid basert på Guano - ja Bird Shit….

Men med sol, $5000 bot for fyrverkeri - og denne utsikten:

54633601026_6c660422c2_b.jpg
[/url]IMG_3803 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

Who can ask for more - God lørdag

Last edited:
Re: Best lørdag fra Cannon Beach

Glad lørdag fra Caserta. Enn så lenge helt greie 22 grader…men det skal jo opp i godt over 30 i dag også. En del skogbranner i åsene rundt oss..så det er mye flyvirksomhet med vann her. Toglinjen inn til Napoli er stengt pga av brann…men håper og satser på at linjen mot Roma er uberørt - vi fortsetter Italiaturneen i morgen. Nå espresso og cornetto på piazza`n

Mornings fra Asker. Planen, eller håpet om å sykle til Tjøme i dag, det regnet bort. Så da blir det bilen. Ellers er alt invertert i dag. Kona stod opp først, minstemann sist. Ha en fin dag.

God morgen fra Larvik!
Her regner det i dag så en fin anledning til indretjeneste.
Det ble kjøp av elsykler i går og en fin tur rundt omkring. Utrolig hvordan det går oppover bakkene med sykkelen, selv med lav assistanse! Juks, tja, men det er jo artig!
Motoren gir 110 nm men har ikke prøvd maks ennå. Sist jeg var på en grusvei i Vestfold med en sykkel med motor var jeg 16,17 år gammel, det var en moped. Heisann, det nærmer seg 40 år siden! Tida flyr avgårde!
Forhåpentligvis blir det en tur til i kveld når regnet gir seg.
Ha en super lørdag!

God morgen fra AUS. Et sinnsykt drittvær her i dag og en grusom flom-ulykke rett borte i hugget som gjør at en blir litt satt ut.

Sitter på Delta Sky Lounge som er stor og virkelig bra. De slipper ikke inn sånne som oss med Elite Plus og Delta Premium når det er domestic - men med dragen i front og en herlig gammel Texas-tante så var det velkommen. Hun mente hun ikke hadde sett en familie på fem hvor alle er gull eller mer.

Nå er det Florida neste og planen er en lett avkjølt Pinot ved bassenget.

bc980f7a0098a613cb4a8c7827d9111b.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra Ste Maxime. Litt kjedelig at det er siste dagen før vi drar hjem i morgen. men for en herlig avslappet ferie altså. Hjemme er jeg på en måte i gang med noe absolutt kontinuerlig. ADHD style. Nå har det vært 2 uker der vi bare har sovet når vi er trøtte, spist når vi er sultne og badet når vi er for varme. Ingen prosjekter, planer... ingenting.

Kjenner meg som et nytt menneske. Og det er 3 uker til igjen av semi-ferien min. Hjemme og uten andre planer enn å være litt sunn, kjøre litt båt, spille litt golf og ha det best.

Ha en vidunderlig lørdag!

God dag fra Ste Maxime. Litt kjedelig at det er siste dagen før vi drar hjem i morgen. men for en herlig avslappet ferie altså. Hjemme er jeg på en måte i gang med noe absolutt kontinuerlig. ADHD style. Nå har det vært 2 uker der vi bare har sovet når vi er trøtte, spist når vi er sultne og badet når vi er for varme. Ingen prosjekter, planer... ingenting.

Kjenner meg som et nytt menneske. Og det er 3 uker til igjen av semi-ferien min. Hjemme og uten andre planer enn å være litt sunn, kjøre litt båt, spille litt golf og ha det best.

Ha en vidunderlig lørdag!

Kanskje ta ett glass i Lillestrøm en efta da?

God aften fra Hytta. Her har jeg plastsveiset litt båt, fått på ett strøk maling på ett av rommene som pusses opp. Rasa rundt på atv. Fiiiiint :)
Må vel vurdere å stikke ut en liten flystripe bortom her... samt planlagt litt for kaianlegg for større båt.

Back