• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Best julebords fredag fra Ris

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
…..tidlig oppe med ukjent antall Espresso sammen med broder EB, ikke ulikt EB skal jeg etterhvert ut til opphavet med den Lille Italieneren (Fiat varianten). Veien til Julebordet blir via Ljabru, Gaustad med L2 Trikk # 19 og Holmenkoll Banen. Ha en flott fredag til vi sees i ettermiddag.

God morgen fra Asker. Straks klart for avreise med L1 til kontoret. Blir en tur til Oslo etter lunsj før et møte, så må jeg finne på hva jeg skal gjøre mellom det og julebordet. Ha en fin dag.

Go'morgen fra Malmö. Klokken har nu ramt 7.47. Hvem opererede 747 som startede med bogstavet "J"? Det gjorde JAL selvfølgelig. Hvorfor "J"? Fordi det er J-dag i Danmark, og Tuborgs juleøl kommer i dag på gaden. God fredag til alle der ude :-)

Morn fra Tønsberg stasjon. Siden jeg allikevel skal nordover i ettermiddag kan jeg jo for en gangs skyld jobbe på kontoret til firmaet jeg faktisk er ansatt i, og ikke bare henge hos kunden. Litt nedtur med buss for tog hjem i kveld men overlever nok.

God morgen fra SAS kantina.. Forhåpentligvis tilbake til sen fredags-mex til kvelds.
Alternativt, julebord-nach 🍻

God morgen fra Trondheim. I fire uker har jeg lurt på hvorfor Norges beste frokost ikke har barista. I dag forstod jeg at baristaen står ca 20 m fra bordet jeg alltid har sittet ved. Blir hjem i ettermiddag sånn ca at jeg akkurat ikke rekker en øl før dere skal spise maten deres.

God julebords morgen fra Stavanger, her dukket en opp på gamle-kontoret allerede ved 7 tiden. Med det er del en av kaffeslabaras unnagjort og del to er straks i gang. Deretter bærer det bort til SVG hvor bolaget står for turen over til Oslo. Og de «bør» ha lastet tralla med Mikkeller :D så en får litt igjen for Premium billetten. Så blir det et Teams møte før kursen settes mot årets happening :)

Ha en fin fin fredag :)

G'morgen ja... Her på Vettre (nesten Blakstad) putrer moccamasteren, og hjemmebakt brød og bringebærsyltetøy er fortært. Etter hvert blir det buss innover mot Oslo, og hvis timeplanen holder blir det en runde med Holmenkollbanen også. Fra ett asyl til et annet. Say no more.

Men aller først skal det spaseres!

Åja .. glemte nesten .. freddasbilde fra Frankfurt der et 'droneoffer' sto hensatt i et hjørne ...

IMG_8797.webp

God morgen fra Trondheim. I fire uker har jeg lurt på hvorfor Norges beste frokost ikke har barista. I dag forstod jeg at baristaen står ca 20 m fra bordet jeg alltid har sittet ved. Blir hjem i ettermiddag sånn ca at jeg akkurat ikke rekker en øl før dere skal spise maten deres.

Du får komme til maten da. Fortsatt plass :p

God morgen fra kontoret på Ensjø,
De største problem sakene fra tidligere i uka er landet greit. Så ser ut som Fredagen blir grei.
Nå skal vi bare få kontrol på en sending med flymotor så begynner helgen og julebord å nærme seg

IMG_80151.webp

Morn fra SVG. Straks på vei østover. Må klekke ut en plan hva jeg skal finne på før årsmøte starter. Ha en fin dag forumister!

God fredag fra Haugesund. Hyggelig å komme hjem til opphavet etter en fin men lang reise fra sør. Sol er det også - ikke verst i november. God fornøyelse til de som skal på julebord. Her blir det nykokte skalldyr.

God ettermiddag fra FBU ,

Morgenmøter er ferdig her. En tur opp til modern på Jar før jeg prøver meg på Kolsåsbanen senere inn til sentrum i ren skjær nostalgi og julebordet i kveld.

Vi sees

Back