Best i test!

Bra jobbet! Gratulerer. I tillegg har dere jo også chaten som jo er "uslåelig" i mange tilfeller. :nor

Merket meg spesielt denne passasjen ....

Testens nest tregeste, flyselskapet SAS, mener chat er den raskeste måten å kommunisere med dem på.

Håper de sier fra hvis de trenger hjelp ... ;)

Cimber Sterling kan være glad de ikke var med i testen. Jeg sendte avgårde en mail til dem (kundeservice-adresse) i april, har fortsatt ikke fått svar.

Jeg sendte en en gang en mail til SAS ifm. bestillingen jeg gjorde til den første SEA-turen jeg var på, som jeg bestilte i Desember 2007.. Mailen ble vel sendt en gang mellom da og avreisedatoen i Januar 2008, og jeg har fortsatt ikke fått svar.. Ikke at det var noe viktig, men..

Widerøe derimot, har jeg ved et par anledninger benyttet meg av, både via mail og chat, og må si meg storfornøyd! Synes ikke det er dårlig å få svar på en henvendelse med en gang, etter midnatt, og få utført det en lurer på innen klokken har blitt halv ett om natten. Chaten er i så måte genial :).

Jeg sendte mail til Widerøe i går ca kl 13 og har ennda ikke fått svar :(:(
men chaten er genial. men der kunne de ikke hjelpe meg og sendte meg at jeg måtte kontakte de per mail.

Last edited:
Jeg sendte mail til Widerøe i morgen ca kl 13 og har ennda ikke fått svar :(:(

Kanskje la de få mailen først?? :D

Jeg vet ikke hva du evt. trengte hjelp til, men hvis de ikke kunne fikse det over chatten, kanskje det er noe som tar litt tid og ordne?

Kanskje la de få mailen først?? :D

Jeg vet ikke hva du evt. trengte hjelp til, men hvis de ikke kunne fikse det over chatten, kanskje det er noe som tar litt tid og ordne?

Sendte den til deg nå, og det skulle stå i går hehe:)

De få gangene jeg har sendt henvendelser til Widerøe på mail, så har det blitt besvart meget raskt. så dette er vel fortjent!

Gratulerer. WIAS er virkelig gode, og spør du meg fortjener de å bli kåret til "Årets bedrift" hvis det er noe som heter det....

:nor

Gratulerer til WIAS! ....men jeg har da flere ganger opplevd at WIAS-chaten er stengt med beskjed om at jeg heller må sende henvendelse per mail...:question:

Jeg sendte mail til Widerøe i går ca kl 13 og har ennda ikke fått svar :(:(
men chaten er genial. men der kunne de ikke hjelpe meg og sendte meg at jeg måtte kontakte de per mail.

Har du ikke mottatt svar innen ca 30 minutter (med unntak av helg når vi besvarer puljevis) bør du sende en ny henvendelse. For tro det eller ei, det hender at E-post også forsvinner ute i verdensveven . . . :drunk:

E!

Jeg har opplevd å få svaret på SMS etter å ha sendt dem en e-post. Meget fornøyd med servicen WIAS gir :)

Back