Best fredag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra hjem kjære hjem. Fantastisk å våkne i egen seng etter 4 dager på reise. Nå kaffe omformulere før det blir litt kontorering - men ike mer enn at fredagen skal føles som fridag. Gutta på Sjømaten på Vinderen skal få bestemme kveldens meny. Nyt dagen du også.

God morgen fra havet i seilas sørover.

Vi har passert Moral eller Lapp sirkelen (polarsirkelen) og været frisker seg. Fikk brukt litt tid i natt på å booke fly til/fra Gdansk i juni. Det ble Wizz direkte nedover og DY hjemover via OSL.

Ellers, er det helg og fredags taco.

FQTV

God morgen fra Grønland. På tide å komme seg opp av senga… Kontorkontor i Groruddalen i dag med mange Teams-møter på formiddagen. I ettermiddag settes kursen mot OSL for å plukke opp madammen som ankommer med Norse fra BKK. Det varsles om tre innsjekkede kolli[emoji51] Ha en finfin fredda!

God morgen de Le Knaus. Da blir det hjemmekontor så kaffen og peisen er i gang. Første halvdel blir med Dragen som er ganske koselig og andre halvdel er med svømming og Team... Ett eller annet tull har skjedd med vannforsyningen i området så alt vann må kokes og barna får med seg Gatorade på skolen.

I kveld kommer arving #2 hjem fra leirskole så sushi og filmkveld er bestilt.

Mornings fra Hvalstad. Fant ut jeg tok hjemmekontor i dag, så ikke umulig det blir en polferd. Kona skal ha damefest, så da kastes barna og jeg ut, og søker tilflukt hos de gamle. Satser på en løpetur rundt Bygdøy. Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg. Det var forsåvidt gode nyheter fra sykehuset i Drammen går. )9Ting er såpass stabilt at de avventer til august med ny CT og ser om det er mulig å få tatt biopsien de gjerne vil ta da. (Skal ikke ta alle detajer om alt her) Ikke noe store planer for dagen utover å få jobbet litt og en samtale med livlegen min på Riksen. Må vel prøve å få lagt inn litt trim også.

Morn fra Lommedalen. Øyeblikkelig av gårde mot Gardermoen for et lite jobb ærend. Etter det skal jeg se på varmepumpe huset som har blitt litt skadet i løpet av vinteren, må ha ny plate på toppen og så har vi kjøpt bølgeblikk som skal på toppen av det. Blir nok bra til slutt. Så må jeg jobbe i helgen, 15 timer i morgen og 13 på søndag, så kan jeg ta midtukehelg på mandag.
Ha en fortsatt god dag, enten dere føler dere får noe ut av den eller ikke.

Gratulerer med fredagen fra toget til bortekontoret. Rett inn i noe Teams styr med Kina. Kan i verste fall risikere å misse ut av fredagsvaflene på kontoret...

Det er så sykt urimelig. Bare for at de liksom skal ha fredagskvelden med familien sin så risikerer Team Bongo å gå glipp av vaffel med syltetøy. Hva har skjedd med verden? Og hva om de hadde varmmat i kantina i dag? Kanskje røkt kjøttpølse og potetmos. Hva da? Jeg bare spør... kaster det ut der

Forøvrig er vi best

Ha en flott fredag

God fredag fra Majorstuen. Hjemmekontor i dag. Bedre halvdel forsvant akkurat ut døren på vei til SFO og SEA. For meg blir det litt mindre eksotisk. Men helg hos opphavet i HAU blir uansett hyggelig.

Gratulerer med fredagen fra toget til bortekontoret. Rett inn i noe Teams styr med Kina. Kan i verste fall risikere å misse ut av fredagsvaflene på kontoret...

Det er så sykt urimelig. Bare for at de liksom skal ha fredagskvelden med familien sin så risikerer Team Bongo å gå glipp av vaffel med syltetøy. Hva har skjedd med verden? Og hva om de hadde varmmat i kantina i dag? Kanskje røkt kjøttpølse og potetmos. Hva da? Jeg bare spør... kaster det ut der

Hahaha. Jeg har vært borti liknende problem litt lenger borte i gaten. På avdelingen min på Riksen serverer de varme vafler og syltetøy til ansatte og pasienter på torsdager. Jeg har opplevd mer enn en gang at jeg må faste den dagen det serveres vafler, senest sist jeg var inne. Dette burde de tatt hensyn til når de setter opp programmer. Virkelig kjipt å kjenne lukten av nystekte vafler som en ikke får lov til å spise. *snufs*

Hahaha. Jeg har vært borti liknende problem litt lenger borte i gaten. På avdelingen min på Riksen serverer de varme vafler og syltetøy til ansatte og pasienter på torsdager. Jeg har opplevd mer enn en gang at jeg må faste den dagen det serveres vafler, senest sist jeg var inne. Dette burde de tatt hensyn til når de setter opp programmer. Virkelig kjipt å kjenne lukten av nystekte vafler som en ikke får lov til å spise. *snufs*

I sånne sjuke tilfeller er det bare et solid dobbelt-MAKAN som gjelder. Høyt og rungende med fortvilt gråt i stemmen så alle hører!

Hallo fra Tønsberg. Platting og plantekasser er ferdig, og kona er på kontoret i Storbyen for litt sosialt, så da sitter jeg her alene og lurer på hva jeg skal finne på. Kanskje taste ut en liten TR fra Granka etterhvert?

Oiiiii. … livet er bare såååå urettferdig av og til. Noe som minner meg på at jeg fakrtisk har en pose vaffelmix i skapet. Datostemplet 2019, men det gjør sikkert ingenting. Men syltetøy har jeg ikke .. hmmmm ….

Velvel, på tide å labbe rundt i mørket med valpen ….

I forrige uke skulle sjefen i sjappa jeg jobber i ha Teams-møte med info om "vegen videre" eller noe sånt. Men sjekket han om det passet med når vi på vår avdeling pleide å ha lunsj? Neeeei, da. :rolleyes:

Men så ble det utsatt en halvtime da han visstnok hadde problemer med bilen.

Ellers god dag fra gjemmekontoret der det kontoreres som vanlig, og det gledes litt til helg uten andre planer enn en tur på butikken. Kanskje vinne noen millioner i Lotto. Vi får se. Dobbel pott og greier denne uka.

Ha en god en :)

Oiiiii. … livet er bare såååå urettferdig av og til. Noe som minner meg på at jeg fakrtisk har en pose vaffelmix i skapet. Datostemplet 2019, men det gjør sikkert ingenting. Men syltetøy har jeg ikke .. hmmmm ….

Ja jeg veeeeet. Det er så urettferdig.

Men - jeg og elefanten er jo heldigvis toppsjefer i megakonsern og da slo det oss at vi kunne kommandere folk ut for å kjøpe vafler til oss mens vi vi satt i møte.

Det er veldig godt med vaffel.

God ettermiddag fra Jåttå,
Det nærmer seg helg ja etter en travel uke.
Dagstur over til møter på østsiden av fjellene i går. Avsluttet med fint foredrag på kvelden på Flysamlingen og NSFF Årsmøte der navnebror Ole Johan Rist fortalte og viste bilder fra sin yrkeskarriere i US , Widerøe , Braathens / SAS og til sist Emirates. Fascinerende historie!
Ettermiddagen fortsettes med jobbing på Flymuseet med forberedelser i den nye utstillingshallen.
Ha en fin dag og god helg

I sånne sjuke tilfeller er det bare et solid dobbelt-MAKAN som gjelder. Høyt og rungende med fortvilt gråt i stemmen så alle hører!

Men neste gang jeg skal til Riksen har jeg booket meg inn til ERCP på en onsdag slik at fasten blir den dagen og slik at kan nyte vaflene på torsdagen når jeg kan spise igjen.:D

Riksen ja. Mens jeg sitter opptatt med noe greier her i sted så tikker det inn to meldinger på telefonen med ca 5 minutters mellomrom. Du er tildelt vakt på Ullevål på dagen søndag ok, den er grei nok. Så 5 minutter senere du er tildelt vakt på Riksen natt til i morgen. DER røk den fredagspilsen. Og hva er det de driver med av og til? Det å gå rett fra nattvakt og så dagvakt tja dagen etter å gå av nattvakt er galskap. I de fleste turnuser jeg har sett på dette området er den dagen markert som en fridag. Jaja det får bare gå. Satser på at det blir rolige vakter som vanlig. MAKAN - pasientene har iallefall en seng å sove i på nattestid på Riksen. Satser på at de har klart å sende folk hjem foran helga, men mange avdelinger på Riksen er sære på mange måter.

Ofte en del caser som er der i flere måneder, men samtidig når man har det privilegiet å bare gå hjem etter endt vakt og bare glemme hele saken så blir man jo takknemmelig for det relativt friske livet man har og det må man bare håpe på å beholde så lenge man kan. En del sykdom skyldes rett og slett bare uflaks. Ta feks kreft da - at akkurat den kroppen bare bestemmer seg for å produsere celler i et vilt tempo (grovt forenklet), mens ikke den andre kroppen. Mye av dette er jo avanserte organiske strukturer. Ja jeg skulle selv inntatt organisk drikke på formelen C2H5OH, men det er en ganske enkel organisk struktur. Visste dere forresten at vann kan være både en syre og en base? Jaja nok kjemi for i dag - ønsker alle en strålende fredag.

Last edited:
Back