Best fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra hjemmekontoret som åpnes om noen minutter - med håp om å avslutte arbeidsdagen etter lunsj. En av bilene skal få vinterdekk på og så blir det A4 middag med taco her i kveld. Best fredag ønskes.

Fortsatt kveld i SF. Her er det uvanlig varmt, var faktisk 92 grader sa vi leverte bilen. Ser også jeg gjorde noe dumt da jeg takket nei til fornyelse av Ambassadorstatus mot ekstra oppgradering utover suiten vi gikk for 120 dollar. Da hadde vi nemlig fått utsikt mot Golden gate og det er fleetweek og flyshow i morgen. Skal nok finne på noe for å få sett det meste likevel.

Ellers er planen en tur til UC Berkeley på morgenkvisten og sikkert litt panikkshopping.

God morgen fra Beitostølen. Her snør det og har blitt hvitt ute. Planen er å dra å bade med barna. Dessuten har vi rødvin på kjøl og lam indrefilet i kjøleskapet, så vi lider ingen nød. Ha en fin dag

God morgen fra Stavanger. Her inntas dagens første kaffe og på TV’n ruller nyheter fra NRK.
Dagens planer er noe ambisiøse, ikke for at det er så mye å gjøre, mest fordi jeg er lat. Da det ventes besøk fra Oslo i helgen skal det handles litt, så blir det indretjeneste med støvsuging og vask, og klær skal strykes.
Så her har en litt å henge fingrene i.
Ha en knakende god fredag :)

God morgen fra Jåttå,
Første morgenmøte done , nå straks klar for nr 2.
Lunsj med kolleger utenfor huset her planlagt midt på dagen.
Byggemøte i ettermiddag på FMS for de nye museumshallene.
Må sjekke båten nede i havna i Tananger før kuling og storm setter inn i dag.
Høsten er her.
Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg. Her øser det ned i dag så det blir nok mest innedag i dag. Jeg skal ha en prat med livlegen min på Riksen nå i formiddag for å diskutere tingenes tilstand og veien videre. Pandionstatus hos helsenorge er fint i en slik sammenheng. Det gjør at jeg enkelt får kontakt med legene på Riksen når det er nødvendig.

Ellers har kona fri i dag og planen er å ta lunch på en kafe i dag.

Ser også jeg gjorde noe dumt da jeg takket nei til fornyelse av Ambassadorstatus mot ekstra oppgradering utover suiten vi gikk for 120 dollar.

Holy Cow. Er du (var du) Marriott Ambassdor??? Da må vi høre mer om hvordan det er.

God morgen fra hjemmekontoret. Her skal det kontoreres litt før jeg skal få til en 9-hulls lunchrunde på Losby. Deretter kontoreres det videre, sånn etter planen.

Jobber med masse sammensnurping av Excel produksjonsplaner og synkroniserer med budsjetter og aaaaaarghghhhhh. Blæææææh. GROMPF. Må bli ferdig i dag.

Andy Out.

PS: Deilig fredag etc

God morgen fra Marbella. Den daglige frokost-shoppingen og mimosa-frokost er unnagjort og hele familien er godt installert rundt bassenget. Far har til og med rukket og prege litt skip med kunder.

Michelin-mexe maten var god, men familien mente Knausen leverer bedre :D

Lunsjen blir på stranden og til kvelds så er vi invitert på middag på Puente Romano med en del svært artige folk for de som liker engelsk fotball ;-) og noen fra DN forsidene fordi som liker det. Jeg liker maten der og utsikten.

G’morgen fra Sydkysten. Her har folk og fe (hunder) fått unnagjort frokost, så nå er det morgentur så fort det blir lyst. Morgendisen ligger over myra/deltaet og det er småtrolsk stemning.

Gårskveldens utflukt måtte avlyses pga for få deltagere, men vi prøver igjen i kveld. Lavsesong .. Fruen har fått besøk av en venninne, så vi tilbragte kvelden vet utepeisen med grilling av pølser og burboun og coke .. Ikke helt Knausen-klasse, men trivelig likevel. ;)

Det går mot slutten av uka, men det gjør det jo som regel ellers også .. Hævv a gudd wån.

3eb8122ac56b9bfc52f2afe79965b40a.jpg

Last edited:
Back