Best fredag :-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Dere setter navn på deice sesongen i Nord Norge? Der jeg vokste opp med sommer kofte og en uke uten stillongs. Der sparken var et hagemøbel. Frykt ikke, jeg gjør mitt beste til og hjelpe global warming.

Haha, må gjøres årlig, så ja. Var det samme i Seattle. Må jo stå noe i papirene.

Jeg har vært med på deiceing av MD80 midtsommers i Tromsø. Selv om det ikke er ofte at de må deice på sommeren så forekommer det fra tid til annen, så sesongen tar vel aldri helt slutt der oppe

Dette ble verst fredag da det er signalfeil. Var dum og grådig og «skulle bare» på flyplassen så Bolt ble tredoblet i pris på 5 min. Men kom på at jeg har loungetilgang og får betalt for reisetid etter kl fem på fredager.

Og de har «partylight» i kontorene i loungen.

Last edited:
Dere setter navn på deice sesongen i Nord Norge? Der jeg vokste opp med sommer kofte og en uke uten stillongs. Der sparken var et hagemøbel. Frykt ikke, jeg gjør mitt beste til og hjelpe global warming.

Global oppvarming er et dårlig navn på ~klimaendringer~. Jo mer CO2 du slipper ut, jo mer ustabilt blir klimaet. Noe som betyr mer ekstremer i alle retninger. Det betyr flom, frost, tørke, hetebølge - og ikke «Arguinegin-temperatur i Tromsø» :colgate:

Siden CO2 er 0.004% av atmosfæren og en tredel av det er skapt av mennesker, så prøver jeg og holde fising på et akseptabelt nivå.
Og det var navnet gitt av klima nazistene før de måtte forandre det.

Og alle tog er beordret til å stanse ja. Da er det egentlig veldig ok å ikke sitte i et tog da.

Vet ikke hvor i løypa du er, men jeg kom meg på det som i følge skjermen var et «passerende tog». Så infosystemet henger ikke helt med.

Forøvrig kø for å i det hele tatt slippe gjennom slusene til Flytoget, mens «min» R12 retning Kongsberg er nesten tom.

Det forklarer den episke køen til Flybussen ... Over hit til Scandic gikk det imidlertid greit. :)

Siden CO2 er 0.004% av atmosfæren og en tredel av det er skapt av mennesker, så prøver jeg og holde fising på et akseptabelt nivå.
Og det var navnet gitt av klima nazistene før de måtte forandre det.

Dette er feil, barnslig, og det er vel få ting som er mer flaut enn voksne menn som trekker nazi-sammenlikninger. Håper du lærer deg å formidle meningen din på en voksen måte, dette var trasige greier. Hilsen noen med en halv PhD i klimaforskning (men som jobber som miljøansvarlig på et kullkraftverk pdd.)

Dette er feil, barnslig, og det er vel få ting som er mer flaut enn voksne menn som trekker nazi-sammenlikninger. Håper du lærer deg å formidle meningen din på en voksen måte, dette var trasige greier. Hilsen noen med en halv PhD i klimaforskning (men som jobber som miljøansvarlig på et kullkraftverk pdd.)
Hva er feil, CO2 i atmosfæren?
Eller at navnet måtte skiftes når temperaturene ikke økte?
Ok, tok hardt i om Al Gore gjengen, men ifølge dem skulle bl a Miami vært under vann for lenge siden. Må være kjipt og lese om alle som flyr verden rundt her.
Og voksen og voksen…

Back