Hei og god fredag fra foten av Kolsåstoppen. Siste tentamen for denne omgang pågår. Matematikk. Så returnerer jeg om drøye tre og halv uke for eksamensvokting. Da håper jeg på skikkelig fint maivær så jeg kan gå en tur på Kolsåstoppen sånn etter ferdige vakter. Rett og slett fantastisk fint å gå der når det er litt sommerlig i lufta og det er jo egentlig nokså kortreist utsikt fra Hauger på tbanen.
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk
Kolsås leir finnes fortsatt med Cyberforsvaret blant annet og er vel ved foten av Kolsåstoppen den og, bare i en litt annen retning ish . Men jeg var nok tentamensvakt på en høyest ordinær sivil videregående skole eid av Viken fylke. Ja var og er nok fremdeles mye hysj hysj som foregår der. Selv bor jeg i nærheten av Norges virkelige hysj hysj leir, nemlig LutvannEr det gamle NATO basen? Der var jeg utplassert av marinen og fartet Europa rundt med inmari hysj-hysj dokumenter. Var mye god mat og drikke der gitt..
Er det gamle NATO basen? Der var jeg utplassert av marinen og fartet Europa rundt med inmari hysj-hysj dokumenter. Var mye god mat og drikke der gitt..
Jøss! Du også?
Hemmelig og hemmelig, nuvel. !
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.