Besøk på Torp

barteki

ScanFlyer Blue
Besøk på Torp

Hei,

Idag har jeg vært på Torp på spotteplattformen ved Dakota Norway for å ta litt bilder. Selv så er jeg nybegynner på spotting men gjorde så godt jeg kan for at bildene skal vær gode! :-)

En gammel model som står ved Dakota Norway

Cessna fra Pilot Skolen i Sandefjord på Torp

Liten helikopter så tok av :)

Litt trafikk på TRF Widerøe fra Tromsø og Wizzair til Katowice

Wizzair tar av til Katowice

Fokker 70 KLM fra Amsterdam lander i det fine været ;)

Fokker 70 KLM fra Amsterdam taxer til terminalen

Dash 8 q400 Widerøe pushback til Trondheim

WF484 Ready for takeoff

WF484 takeoff

Re: Besøk på Torp

KL1218 til AMS tar av

Var på vei ned til teknisk avdeling så møtte vi på denne som sto stille ved hangaren :)

Ennå et helikopter

W61216 gjør seg klar!

WF463 kom tidligere enn planlagt

Fin touchdown :)

Fine tårnet på TRF

Opp i lufta KLM

Til slutt en del av utenriksterminalen.

Da var de bildene i boksen, håper dere liker dem! Og gir meg ris og ros sånn at jeg kan forbedre meg! Ha en fin kveld videre og en liten hilsen fra Torp ;)

Fin start dette :) Ser ut til å ha vært en fin spottertur :)

:) Inger

Tusen takk! Det har vært en fin spottertur ja, med mindre tanke på at det begynte å tordne og pøse regne etterhvert men men! :-)

Fine bilder :-) Hvor står du når du tar bildene?

Tusen takk! Jeg sto på den nye spotteplattformen rett ved Dakota Norway.

Når du kjører mot Torp så tar du til venstre mot tårnet og Dakota Norway, det er en vei før parkeringsplassen og terminalen. Så kjører du hele tiden fram (ikke sving til høyre mot Pilot Skole) så kommer du til skiltet Dakota Norway så følger du disse helt til du kommer til Luftvakta og Dakota Norway så går du helt fram mot bygningen og rett ved Dakota Norway er det en sti så følger du den opp så er du rett ved plattformen! Vatakerveien 17 heter stedet du skal kjøre til så er det en parkeringsplass der også :) Veldig koselig sted må jeg si tilbringte der 4 timer :) Utsikten over hele rullebanen, ta kontakt på pm om du lurer på noe mere :)

Back