BERLIN AIR SHOW 2008

SK917

ScanFlyer Blue
Deler noen bilder fra Berlin Air Show 2008 - Airbus 330 og jeg tok turen ned... ikke akkurat fullt opp av besøkende dagen vi var der men i helgen som kommer blir det vel trolig flere. Det kommer nok mer bilder snart, må bare få sett over dem og Airbus 330 kommer nok også med flere av sine.

Været var både og først på dagen men ble meget bra etterhvert.

Utstillingen kan selvsagt ikke måle seg med den som kommer i juli men det er artig å ha fått med seg inntrykkene å sett alt som presenteres.

Her bare noen smakebiter uten de store redigeringen av bildene, mest for å få vist litt av inntrykkene.

Litt action var det å med en M106 som havnet utenfor rullebanen og en og annen som ikke klarte å stå oppreist før avgang....:colgate:

ila1.jpg

ila2.jpg

ila3.jpg

ila4.jpg

ila5.jpg

ila6.jpg

ila7.jpg

ila8.jpg

ila9.jpg

ila10.jpg

ila11.jpg

ila13.jpg

ila15.jpg

ila16.jpg

ila17.jpg

ila18.jpg

ila19.jpg

ila20.jpg

:)

PS: Noen kan kanskje flytte denne til riktig forum? Takker...

Last edited:
Utrolig lekkert!
Stevnet er åpent for public nå i helgen også? :)

Stemmer det Speedbird, publikumsdager til helgen. Så bare å reise nedover. ;)

Flott serie Hans Olav, jeg driver å redigerer bilder her nå så det kommer flere bilder fra Berlin om litt. ^_^

Airbus 330.

Her var det mye flott og fargerikt å se på, ja! Og det helikopteret som har et dyr i painten: Er det en elg? Og hvilken er den DC-3'eren med svenske farger og tydeligvis svensk fartøysjef? Jeg trodde jeg hadde sett de svenske DC-3'erne, men denne var ny (for meg) ...

Back