stefan78 ScanFlyer Blue 1 Jun 2007 #1 Da er Radar for Bergen oppe og går igjen. Logg inn på bgo-radar.atcc.no Stream og acars kommer snart.
Da er Radar for Bergen oppe og går igjen. Logg inn på bgo-radar.atcc.no Stream og acars kommer snart.
R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 3 Jun 2007 #2 Jeg kommer fortsatt ikke inn. Er serveren fortsatt 80.203.213.118??
T Thomas ScanFlyer Rusty 3 Jun 2007 #3 Originally posted by Pilot Alexi Kaivio Jeg kommer fortsatt ikke inn. Er serveren fortsatt 80.203.213.118?? Click to expand... Logg inn på bgo-radar.atcc.no Click to expand... Funker den.
Originally posted by Pilot Alexi Kaivio Jeg kommer fortsatt ikke inn. Er serveren fortsatt 80.203.213.118?? Click to expand... Logg inn på bgo-radar.atcc.no Click to expand... Funker den.
R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 4 Jun 2007 #4 Men når jeg skriver inn serveren til flesland på VNC viewer kommer det opp den samme feilmeldingen som da radaren var nede. Hva skal jeg gjøre?
Men når jeg skriver inn serveren til flesland på VNC viewer kommer det opp den samme feilmeldingen som da radaren var nede. Hva skal jeg gjøre?
stefan78 ScanFlyer Blue 4 Jun 2007 #5 Originally posted by Pilot Alexi Kaivio Men når jeg skriver inn serveren til flesland på VNC viewer kommer det opp den samme feilmeldingen som da radaren var nede. Hva skal jeg gjøre? Click to expand... Skriver du bgo-radar.atcc.no ?
Originally posted by Pilot Alexi Kaivio Men når jeg skriver inn serveren til flesland på VNC viewer kommer det opp den samme feilmeldingen som da radaren var nede. Hva skal jeg gjøre? Click to expand... Skriver du bgo-radar.atcc.no ?
R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 4 Jun 2007 #6 Der kom den ja. Veldig fint jobbet med radaren Stefan. Takk for det. :clap :clap