Bergen Lounge - Utland

Widerøe, Bergen, lounge etc åjåjåj

Vurderer å booke OSL-BGO-ABZ på wideroe.no i slutten av juli. En av oss har EBD, uten at det muligens har så mye å si da det ikke ser ut som noe code share.

Er det noen som vet hva slags billett vi må booke for å kunne bruke denne nye jålete loungen på BGO? Eller er det bedre (mulig?) å kjøpe seg inn i kantina?

Last edited:
Re: Widerøe, Bergen, lounge etc åjåjåj

Widerøe-metall og EBD funker:

b3f5642729561c8ed38a7770b9212cd8.jpg

Ser på samme listen at Edelweiss passasjerer med United Star Alliance gold slipper inn, men ikke om du reiser med United med samme status. Er United så kjip med egne kortholdere?

Ser på samme listen at Edelweiss passasjerer med United Star Alliance gold slipper inn, men ikke om du reiser med United med samme status. Er United så kjip med egne kortholdere?

Det er vel standard hos alle amerikanske selskaper? Får faktisk ikke loungeadgang på status, men man kan kjøpe medlemskap.

Jeg ser nå det begynner å bli bra med kunder her, selvsagt ikke SAS. Ser at Iberia også er med nå, men har ikke fått med meg at har flygninger til BGO. Har jeg sovet i timen?

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Jeg var i den loungen for en maaned siden. Det var en fin opplevelse. God service og godt utvalg av mat. Det eneste savnet er litt varmmat annet en suppe, men absolutt godkjent. Jeg undres fortsatt litt over at SAS ikke lar plus og gull/diamant-kunder komme inn der, men det finnes mange avtaler med kredittkort som gjoer dette mulig om man reiser mye.

Jeg var i den loungen for en maaned siden. Det var en fin opplevelse. God service og godt utvalg av mat. Det eneste savnet er litt varmmat annet en suppe, men absolutt godkjent. Jeg undres fortsatt litt over at SAS ikke lar plus og gull/diamant-kunder komme inn der, men det finnes mange avtaler med kredittkort som gjoer dette mulig om man reiser mye.

Tja, ser gir normalt ikke tilgang til non-Star Alliance loungen andre steder. Så hvorfor skal det være annerledes her?

Tja, ser gir normalt ikke tilgang til non-Star Alliance loungen andre steder. Så hvorfor skal det være annerledes her?

Tja, for aa yte service og SAS' egen "lounge" er jo borte. Bergen er jo ogsaa en del av hjemmemarkedet. Det samme gjelder da SVG selvsagt.

De har ikke vært villig til å ta den kostnaden på mange år.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

SAS har ikke avtale, så da kommer man ikke inn, nei. WF og KLM har, så med Eurobonus gull kommer en inn om en flyr med disse to selskapene.

Back