Bergen blir porten til Europa

Jeg skjønner ikke helt logikken her....vil det ikke i denne sammenheng være CPH som blir porten til Europa?

Uansett, så tror jeg dette er både lurt, og helt nødvendig skal NB sin BGO rute lykkes
 
Jeg skjønner ikke helt logikken her....vil det ikke i denne sammenheng være CPH som blir porten til Europa?

Jo, men der er nok ikke så meget markedsføringsværdi
i at nævne CPH for Bergengensere ? (Hedder det det) ;)
 
Men vil det ikke i praksis si at hvis du vil til AMS med Sterling, så må du fly BGO-CPH-AMS?

Hvor godt vil en slik rute gå sammenlignet med KLM og BGO-AMS direkte?
 
Men vil det ikke i praksis si at hvis du vil til AMS med Sterling, så må du fly BGO-CPH-AMS?

Hvor godt vil en slik rute gå sammenlignet med KLM og BGO-AMS direkte?

I det eksempel er NB vel nød til at gå efter at være billigst,
såfremt ruten skal blive en succes !
Der er vel ikke så meget business trafik fra BGO til AMS ?
 
Men vil det ikke i praksis si at hvis du vil til AMS med Sterling, så må du fly BGO-CPH-AMS?

Hvor godt vil en slik rute gå sammenlignet med KLM og BGO-AMS direkte?

Ja , det vil jo tiden vise.
Det hele er jo et spørsmål om pris og avgangstider.
 
Jeg skjønner ikke helt logikken her....vil det ikke i denne sammenheng være CPH som blir porten til Europa?

Ja, det er jo ikke akkurat som om de skaper helt nye reisemuligheter for hele vestlandet, eller hva man skulle tro ut fra det utsagnet. Men konkurranse og alternative reiseveier er jo fint.
 
Er det noen som vet hvordan det går med Sterling på BGO? Jeg ser de har redusert fra 4 til 3 avganger. I tillegg er det stadig kansellerte avganger. Anyone?
 
Ruten går dårlig etter hva jeg har hørt fra folk som jobber på Flesland. Det er stort sett aldri over 50 prosent belegg, så noen port ut til Europa er nok ikke Flesland. Nordmenn liker å reise direkte og foretrekker SAS og Norwegian fremfor Sterling.
 
Kanskje ruten blir en like stor suksess som Oslo-Dortmund:question: :colgate: Nei nå var jeg litt ekkel.....:lol:
 
Spørsmålet er om ruten overlever. SAS har tilsynelatende godt belegg på sine 6 daglige avganger.

Er det noen som vet hvorfor Norwegian ikke benytter Bergen som stoppested for sine ruter til utlandet? Dersom man reiser fra Trondheim eller Stavanger er det kun Oslo som er transitflyplass.
 
Hun bekrefter at det er blitt sendt ut varsel om kanselleringer på Bergen-København, men vet ikke hvor mange som har mottatt et slikt varsel.

- Vi går tidlig ut med dette for å gi kundene en mulighet til å booke om, slik at de sparer pengene, sier Westergaard.


Hallooooo ... ''vi har ikke bestemt oss for å kansellere, men vi sier til kundene at de bør booke om'' .... ehhhhh... :drunk:
 
Hun bekrefter at det er blitt sendt ut varsel om kanselleringer på Bergen-København, men vet ikke hvor mange som har mottatt et slikt varsel.

- Vi går tidlig ut med dette for å gi kundene en mulighet til å booke om, slik at de sparer pengene, sier Westergaard.


Hallooooo ... ''vi har ikke bestemt oss for å kansellere, men vi sier til kundene at de bør booke om'' .... ehhhhh... :drunk:

Bra taktikk, om noen måneder legger de ned ruten fordi belegget ble så dårlig...
 
Back
Top