Bergen Airshow 2005

Andreas.E

ScanFlyer Blue
Få väl visa några av mina bilder från Bergen. Tog sikte att dra på söndagen med
hopp om att vädret skulle kunna vara änu bättre än på lördagen, var enda gång
jag varit i den staden har det regnat, skuffa mig inte denna gången heller.........

Men, det blev ett sett bilder.....sedan blev vädret mycket sämre, och det blev tid
att ge sig tillbaka till Oslo, tillsammans med alla andra ID passagerare, så det blev
ID bingo och fem flighter senare satt jag på maskinen tillbaka.

bgo_01.jpg

bgo_02.jpg

bgo_03.jpg

bgo_04.jpg

bgo_05.jpg

bgo_06.jpg

bgo_07.jpg

bgo_08.jpg

bgo_09.jpg

bgo_10.jpg

bgo_11.jpg

bgo_12.jpg

bgo_13.jpg

bgo_14.jpg

bgo_15.jpg

bgo_16.jpg

bgo_17.jpg

bgo_18.jpg

bgo_19.jpg

bgo_20.jpg

bgo_21.jpg

bgo_22.jpg

bgo_23.jpg

bgo_24.jpg

bgo_25.jpg

bgo_26.jpg

bgo_27.jpg

bgo_28.jpg

bgo_29.jpg

bgo_30.jpg

bgo_31.jpg

Det var det, tja....ligger ju otroligt mycket mer på brickerna då.

som vanlig, veldig stilfulle - og vakre - bilder fra den herren! Takk!:nor

Jeg må si dere leverer veldig god kvalitet på bildene her alle sammen!
Sånn vi med "vanlig" kamera bare kan drømme om...

Kjempebra bilder dette !
Viser at det er forskjell på hvilket utstyr man opererer med ivertfall !
Så skarpe og lyse bilder fikk ivertfall ikke jeg.... Det får det hersens været ta skylden for !

-Men kjempefint å se andres bilder fra flesland !

Återigen tusen tack :)

G-COLE:
Många goda bilder från denna herren också. Mmmm undrar hur du ser ut, för vi måste
har stått nära varandra på söndagen.

Själv använder jag en "gammal" Canon 10D...men den gör jobben sin. Det är många orsaker till att ett bilde blir bra (bländare,slutartid och ljusmätning etc), men det viktigaste när du skjuter digitalt är att de är bättre med mörkar bilder än överexponerade, en svartpixel kan blir till mycket, men en vitpixel....blir sällan annat än vit.

Glöm inte att även de bästa fotograferna (alltså inte mig) är goda på repro i Photoshop, men
det förutsätter att grundmaterialet går att arbeta med.

Det ligger noe i det du sier der ja...
Det er nesten utrolig hvor annerledes og mye bedre bilder blir etter litt behandling i Photoshop e.l.

Hei Andreas,

Tror jeg så deg på OSL før du reiste.. var det du som satt på gate 23? :smokin

Anyway, flotte bilder - er det brukt noe form for filter på de første bildene... i så fall hvilke?

Originally posted by Thomas
Hei Andreas,

Tror jeg så deg på OSL før du reiste.. var det du som satt på gate 23? :smokin

Stämmer bra det :up: tycker jag såg något bekant som gick förbi....

Originally posted by Falcon

Jeg synes ikke det var noe spesielt med disse bildene, jeg

:mol ;)

Kjempe flotte bilder, det er som en nesten kan høre lyden av flyene!!

Tørket selv støvet av det analoge speilrefleks utstyret til Bergen Air Show, filmene gikk til fremkalling i dag, så får vi se hva som kommer ut av dem.

Etter å ha sett mange fine bilder fra Bergen , må jeg bare si Andreas.E bildene er i en klasse for seg selv ...:up:

Må bare henge meg på her, dette var virkelig snadder for oss som ikke kunne være der i år.:devot:

Airbus 330.:)

Meget pene bilder,men kanskje litt overdrevet bruk av neat image ??

Jeg tror jeg så deg gå forbi gate 23 før 0955 flyet skulle gå Thomas, var nesten sikker på at det var deg, gikk sammen med en kolega. Jeg og en kamerat satt der å venta.

Og andreas ?? så du en høy og kraftig kar med "Gothic" på t-sjorta og bege piratbukser ??

Originally posted by Scanor

Og andreas ?? så du en høy og kraftig kar med "Gothic" på t-sjorta og bege piratbukser ??

Aha....satt rätt bak dig på vägen till Bergen, hörte om SID departure och annat fs/flyg
prat som fick mig att undra vilka dessa "Geek´s" var ;) Tog dere sista platsen på maskinen hem ?

Back