• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bergen Air Show (ny tråd)

Re: Bergen Air Show (ny tråd)

Del 30....
-Ikke del av flyshowet, men tok den med likevel.
Atraeus fra London !

Attachments

• Foto_030_.jpg
    Foto_030_.jpg
    95.3 KB · Views: 1

Flotte bilder G-Cole :D

Jeg gleder meg til å se morgendagens utgave av showet.

Kommer med første flyet over :)

Utrolig bra bilder for oss som ikke kan være der i helga.:devot:
Jeg må nok sitte her med konemor og vente på Fødselen som er rett rundt hjørnet, ellers hadde jeg nok vært der tenker jeg. Men det kommer vel flere show med åra.
Også har vi jo så flotte bilder, så da går det jo enda ann og sitte her føle at man er LITT med ihvertfall.:up:
Stå på, og gleder meg til flere flotte bilder fra Søndagen.:hi2

Airbus 330.:)

Hjertelig takk for flott bildedokumentasjon. Utvilsomt årets flystevne her til lands!

Brillefine bilder! Og stort sett veldig godt arrangert show, også. Jeg har aldri vært på et stevne - i Norge i hvert fall - med så bra speakertjeneste. Kombinasjonen av Rolf Liland, Tommy Steine og Jan Erik Larsen viste seg å være glimrende. Nå venter jeg bare på å se en sak om Autofil-Larsens Helios-joke i avisen... :D

VELDIG bra gjennomført, Jumper! :cheers:

Utrolig bra bilder G-COLE. Hadde jeg bare kunne ha vært der i dag-eller i morgen:(

Bruker denne tråden jeg også til å legge ut noen av mine 326 bilder fra stevnet i dag
Et meget vellykket stevne, om en ser bort fra til tider tårevåte værguder. Men så var det da også i Bergen stevnet var ;)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

Edit: la til 4 nye bilder :hi2

Slutter meg helt og holdent til Airbus 330's utsagn..., ja rent bortsett fra at jeg ikke venter noen fødsel da...., så vidt jeg vet...:biggrin
Pøs på med bilder folkens, gjerne også litt fra bakken, med litt folk og greier, sånn at vi som er hjemme kan "føle" litt av stemningen...:)

BTW; noen som vet hvem som fløy "Old Crow"??

Originally posted by G-COLE
Del 4

Denne karen var ikke helt med....
Landet slik,- med hjulene oppe !

Idet den tok bakken hørte jeg han (eller noen andre) sa "gear up"....
Det kom noen "smell" eller "klakk-klakk", og så ga han litt gass igjen, og letta etpar meter slik at hjulene kom ut. Deretter fortsatte han landingen ...

Det var sikkert bare en del av "showet"... Allikevel er jeg like imponert over det halehjulet der... Tverrstilt under landing her, og like så på et bilde av G-YAKK under landing på Kjevik. Det er vel "fritt uten styring", så det retter seg vel så snart det tar bakken, men allikevel...:)

Her er det folk som kjenner kameraene sine ja!
Er ikke vanskelig å bare knipse og håpe man "treffer" noe, men å få slik kvalitet på bildene som dere har er ikke noe alle får til.

Når jeg tenker etter har jeg faktisk aldri vært på noe ordentlig flyshow, og når jeg ser sånne bilder som dette frister det så absolutt. Tror nok jeg må klare å ta meg en tur neste gang det skjer noe...

Back