En liten plan om å reise sørover i løpet av helgen med SAS gav følgende belegg fredag lørdag å søndag; 100%. Bortsett fra 1. avgang søndag er alle satt opp med -400 eller -800. Dette dreper vel enhver myte om at SAS har dårlig belegg...
Overbooking er vel basert på statistisk oppmøte på avganger både med tanke på klokkeslett og dato. Skal vel ikke se helt bort fra at de allerede er oversolgt! Eller?
Helt sikkert, men enkel matte sier meg at om man så denier boarding til en del passasjerer med billige billetter til type 500,- for å gi plass til noen som betaler 4000, er det profitt.
Er det noe spesielt going on på Evenes i helgen?
Ikke så lett det hvis WF også er temmelig utsolgt EVE-BOO også. Det er ikke bare enkelt å få billetter hos de på kort varsel heller oppe i nord i sommer.De sender sikkert folk via Bodø og andre steder de betjener fra EVE. Om det er fullt der også blir det jo selvsagt verre. Uansett, vi liker fulle fly (Ihvertfall når vi selv ikke er ombord ;-) )
De sender sikkert folk via Bodø og andre steder de betjener fra EVE. Om det er fullt der også blir det jo selvsagt verre.
Jeg reiser nedover på SK4087 på søndag, men det spørs om jeg kommer til å meløde meg frivillig til å bli satt på "neste ledige fly"... Klappsete, derimot...men det er vel slutt på at passasjerer uten jobb i bransjen plasseres der?
du får valget om å sitte med flyvertinnene foran eller bak. Så spørs det om det er klappsete nok for deg....
EVE-OSL har stortsett hatt 100% belegg siden midten av mai, nestn umulig å reise på id.
Forøvrig 2 ledige plasser på 4095 ikveld, utruli nok![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.