Behov for nytt subforum

rettelse - skittkastingen får man ha blitt ferdig med ved 6årsalderen - eventuelt stille til valg til høsten. Skittkasting på PM kan resultere i banning av bruker. Gidder ikke bruke tid på den slags. Er dette en barnehage eller et diskusjonsforum for folk som deler en interesse for større og mindre metallsaker som flyr gjennom luften??

Originally posted by dc-8-63

Jeg har lyst 4 stk i Bann i dag !! (Alwaays wanted to say that)....

bare to igjen da.. så kopierer du bedriften til Lyn i helga :)

Originally posted by THS
Jeg kan bare beklagelig registrere at man har valgt å lage ett eget subforum for bilder og dermed splittet forumet opp i enda flere kategorier. Det er kanskje ikke rart det nesten ikke er noe interessant igjen i hovedforumet lenger?
I fremtiden vil jeg nok for min del bare laste opp bildene til Airpics slik at man slipper å irritere seg over enda flere bildeposter i dette forumet for de som irriterer seg over slikt.

Kan ikke skjønne hvorfor du skal være hårsår, dette gjøres ikke fordi folk irriteres, men har med at det er en del greiere å administrere ting slik. Og om dc-8-63 at det er teknisk bedre slik med tanke på databaser og slik å gjøre det slik så er det for min del alt jeg trenger å vite. Det virker som en del folkher ikke (vil/kan) skjønne at det ligger en del arbeide i å sørge for at forumet går rett og å få ting til å gå med en viss hastighet.

Alle er velkommen, men om alle valg skulle vært tatt på argumentene "så hopp over tråder om du ikke vil lese" og "hvis ikke alt kan være i ett forum så må folk være mot meg" så hadde vi hatt et enormt stort og kaotisk forum.

-A

Skjønner ikke hvorfor dette er noe å hisse seg opp for..

Jeg synes det er meget bra at man har et eget forum for bildeposter. Det gjør det mye lettere å finne frem gamle bildeposter.

Aa drifte et forum som dette har mye tilfelles med aa gjete en flokk med katter....omtrent like lett aa ha med aa gjoere....og ikke det spor av indvidualsime...

Originally posted by P.A. VIKING

Originally posted by LN-MOW

Dette minner mer og mer om Norsk Supperaad - eller People's Front Of Judea, for de som husker Life of Brian. Det viktigste er ikke maalet, men diskusjonen.

Dette er jo et diskusjonsforum :wink

Slett ikke et daarlig poeng! :spin:

Har foroevrig merket meg at Airliner World har gjort det samme, og laget et underforum for bildeserier. De har ogsaa en gjeng svaert aktive postere, spesielt fra flyplassene i de generelle MAN og GLA omraadene ...

Originally posted by Bizflyer

Originally posted by dc-8-63

Jeg har lyst 4 stk i Bann i dag !! (Alwaays wanted to say that)....

Har du utstedt 4 Fatwa'er eller???

BF:cool2

nei god gammeldags Bann lysning......ala Dagfinn Hoeybraaten medtoden.,....

Her kunne man "Quote" vel så mange OT og mye kvantitet og ingen kvalitet som enkelte påberopte seg i denne tråden. Alt ble totalt OT og fullstendig ødelagt av enkelte. Selve inngangs spørsmålet ved tråden, er forlengst løst, flyttet og er opperativt også kommer det bare OT fra en rekke en rekke mennensker som har ropt høyt om drift og seriøsistet ! Nevner bare i farten - ta en titt her: Bilder

God ettermiddag

Jan Støkkebo

Like greit å ha eget forum for bilder
Er der jeg kommer til å tilbringe min tid :colgate: :lol:

Originally posted by ATC-flyradar

Her kunne man "Quote" vel så mange OT og mye kvantitet og ingen kvalitet som enkelte påberopte seg i denne tråden. Alt ble totalt OT og fullstendig ødelagt av enkelte. Selve inngangs spørsmålet ved tråden, er forlengst løst, flyttet og er opperativt også kommer det bare OT fra en rekke en rekke mennensker som har ropt høyt om drift og seriøsistet ! Nevner bare i farten - ta en titt her: Bilder

God ettermiddag

Jan Støkkebo

Jeg beklager at vi paa bakrommet ikke lever opp til dine forventinger....

Jeg vil tro at et eget bildeforum kan fungere bra. Jeg forstår frustrasjonen din, DC-8-63, men for min egen del (og sikkert mange med meg) er det ikke viljen men snarere kompetansen det står på å skulle gjøre en innsats for forumet. Hadde jeg hatt den nødvendige kompetansen til å hjelpe kunne jeg godt ha gjort det i ledige stunder (som det er litt varierende om jeg har riktignok, men likevel).
Betvil ikke et sekund at jeg og de fleste andre her setter pris på jobben administratorene gjør, og når diskusjonen tar litt av her er det stort sett på grunn av engasjement og ikke utakknemlighet.

Forslaget mitt med at moderatorene kunne flytte bildetrådene etter en dag eller to var rett og slett et kompromissforslag, men jeg aner jo ikke hvor mye eller lite jobb det er.

Det er et godt forslag, men flytting kan skje etter at tråden har havnet ned på side 3-4, da er den uansett ikke så velding etterspurt lenger. Det vil kunne gi nyhetens interesse, og så løser vi utfordringene med å ha tunge bildetråder spredt over mange sider.

Og så et par oppfordringer
- tenk også litt på at det skal være interessant å se på bildene. 25 bilder av 737'er på OSL i halvfint sollys har vi sett før, det er ikke så spennende.
- maks bredde 800 pixler. Alt annet vil fra og med nå slettes.
- tenk kvalitet fremfor kvalitet

- og sist men ikke minst: HAVE FUN!

Til noe helt annet; hva med et "Spotter's Lifestyle Forum" eller lignende.Så kan EB og jeg moderere et forum med mat,vin,bil og ferierelatert stoff.Fortrinnsvist italiensk,selvfølgelig!:ITA

Back