Originally posted by P.A. VIKING
Med stor fare for å bli misforstått kommer jeg med forslag om å lage et nytt subforum for
rene fotoreportasjer med bildeserier , slik som vi har for e-spotters , TripReports, Markedsplassen osv.
En ide , eller ikke så lurt ??
Originally posted by OJB
Og her et kveldsbilde fra min bolig mot vest akkurat nå.
Mens vi er inne på tall, en liten analyse av antall postinger her i 10-dagers intervaller fra 1. mars og frem til denne uken tilsier at vi har 60% flere postinger pr uke nå enn vi hadde i mars, så forumet vokser jevnt og trutt. (fra ca 15.000 for 1. t.o.m. 9. mars til 24.000 for 1. t.o.m. 9. juni).
Tilsvarende tall for leste poster er omtrent en dobling, fra 100.000 leste poster for 1. t.o.m. 9. mars til nå rundt 200.000 for 1. t.o.m. 9. juni. Disse tallene er jevnt stigende i alle intervallene, så det er ikke bare tall plukket som passer med økningen.
-A
Nja, dette ble 1000x800 ser jegOriginally posted by ph-ndr
Originally posted by OJB
Skalerer du det til 800x600?
-A
Originally posted by OJB
Originally posted by OJB
-A
Originally posted by HMWK
Siden jeg aldri tar meg tid til å sjekke de andre subforumene ønsker jeg selvsagt ikke dette velkommen. Jeg også er av forståelse at det blir litt mange bilder, men man kan jo la være å sjekke alle bildetopicene. Da har man jo retten til å velge!
Blir dette bedre?Originally posted by ph-ndr
Originally posted by OJB
Originally posted by OJB
-A
Vet, det var derfor jeg spurte. Over 800x600 blir det lite venlig for de som har 1024x768-skjermer.
-A
Originally posted by OJB
Blir dette bedre?
Originally posted by Leorim
Kanskje vi kunne ha laget eget forum for dem som ELSKER
å sakse nyheter fra mediene ?
Originally posted by ph-ndr
Kanskje vi kunne ha laget eget forum for dem som ELSKER
å sakse nyheter fra mediene ?
Mye av det som sakses er jo direkte relevant til diskusjoner generelt her, og mange gode diskusjoner starter på grunnlag av artikler fra pressen. Om vi holder innspillene relevante så ser jeg ikke på det med å referere til andre artikler som noe problem. Eller?
-A
Eg tror nok flesteparten av oss leser avisene på nett og får med oss flyrelaterte artikler
Jeg ser også at der er mange som kun poster disse sakene , og sier lite annet
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.