• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Begrensninger i antall legs på en T/R på wideroe.no?

Bergern

ScanFlyer Dusty
Begrensninger i antall legs på en T/R på wideroe.no?

Hola!

Booket idag/inatt reise til Nice med retur.
Siden jeg skal forsøke å endre livet mitt fra FBG til EBG tenkte jeg å booke en billett med flest mulig legs.

Søkeresultatene var oppløftende, med tre legs hver vei på opptil flere av treffene.
MEN; når en trelegs utreise var valgt forsvant trelegs hjemreisene som alternativer og vice versa. Endte opp med fem legs tur-retur Nice. Greit nok det, men da må jeg altså ta sju slike mot seks med tre legs hver vei for å nå målet.

Er dette bevisst politikk eller er det kun tilfeldig på mitt søk?

Håk:)n

Re: Begrensninger i antall legs på en T/R på wideroe.no?

Husk at det er kun SK og WF segment som teller for å nå Gullnivået på 50 segment, på andre partnere er det kun poeng som teller med for å nå Gullnivået på 45K (Norge).

Husk at det er kun SK og WF segment som teller for å nå Gullnivået på 50 segment, på andre partnere er det kun poeng som teller med for å nå Gullnivået på 45K (Norge).

Ah, takk!
Det hadde jeg selvfølgelig glemt å tenke på. Funker litt anderledes i FB.
Avbestilt og booket på hjemlig metall :)

Det er selvsagt 35 segment som er gullnivået for norske adresser, my bad

Det er selvsagt 35 segment som er gullnivået for norske adresser, my bad

Den grensen hadde jeg fått med meg ;)

Men spørsmålet mitt står like fullt ved lag; Er det noen grunn til at man ikke får booket tre legs hver vei på en enkel T/R reise?

Men spørsmålet mitt står like fullt ved lag; Er det noen grunn til at man ikke får booket tre legs hver vei på en enkel T/R reise?

Det kan være prisene ikke kan kombineres ut og hjem på de tre-legs-flightene du får opp.

Back