Bedre tirsdag

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
……litt Cnausen(tm) her borte i vest, den Lille italenerinnen er utstyrt med en noksaa avansert e-bike - Offroad og er paa linje med CnausenDrager(tm) litt konkuranse inspirert ;) - saa jeg med min tradisjonelle Mountain Bike hang vel litt etter for aa si det mildt ! Men vi fikk inn 20 US Miles og mens vi savner Marka Stuene med Vørter Øl og munngodt er Pleasant Beach med Aperol ikke helt for gale det heller (en er ikke EB Bror uten litt Aperol Innflytelse :colgate:).

Det er jo paa en maate en fordel at den lille italienerinnen har 2x Aperol paa bordet naar en ute e-bike endelig finner frem….

Saa en god tirsdag til dere

Glad tirsdag med en følelse av fredag - feriedag i morgen:-) Og har vi følelsen av fredag så er det klart at det er Sjømaten som leverer middagen og da blir det noe godt i glasset her også. Men først kaffe og litt Lakrids by Bürlow…julekalenderen kom i posten i går:-)

Mornings fra Stavanger. Får vel komme meg ned til frokost her på Clarion. Ymse møter før SK4038 hjem. Ha en fin dag

Morn fra hjemme. Får benytte finværet i lunchen til å trille ned til sentrum for å levere inn en liten stemme eller to, og når man først er der kan man også skaffe litt lunch, samt finne noen som kan overbevise klokka mi om at datoen ikke lenger er den 27.

God morgen fra Oslo.

Da er frokosten inntatt på Scandic Solli. Om en liten stund bærer det av gårde til Riksen. Tror ikke det skjer så mye der i dag, utover litt forberedelser og samtaler.

I går fikk jeg kjøpt inn årets første julegave. Sønnen til et vennepar som er 10 år gammel er særs opptatt av fly. De var på besøk hos oss i sommer og han snakket om fly og flymodeller uavbrutt hele uken. I går fikk jeg tak i modeller av 747-400 fra Qantas og KLM på bruktmarkedet. Tipper han blir fornøyd med julegaven.

God morgen fra en Bolt på vei til Galemoen. Litt furten på Bolt nå for noen kanselleringer osv, men den gode gamle du får det du betaler for. Deilig med sen avgang til Bergen i dag som vi i shipping mobber litt med "å reise i arbeidstiden"

Bergen Børs var fullt, så sjefen for den lille kjeden har hostet opp to flotte rom på søsterhotellet Grand Terminus. Men først skal en liten frokost nytes i loungen med en herlig kollega og så se hvor mye vi kan prute opp den bestilte RAV4en på Sixt.

God morgen fra Lillestrøm. Her har jeg fri i dag, så i vanlig stil har jeg startet fridagen med å jobbe litt. Men nå skal jeg straks ut og gå meg en lang tur i skogen og å stelle i stand båten for en siste tur nå til helgen.

Og så skal jeg fikse meg en wedge, for det mangler jeg. Fikse litt vin til båtmannen vår skal jeg vel også. Da tar han alltid bra vare på balja.

Ha en best dag

Hej från Senator Loungen på Frankfurt! Idag är jag på väg till TLS för kundbesök hos en av flygplanstillverkarna där. Började tidigt med taxi strax efter fyra för att bevittna hur dåliga Aviator är på Arlanda. Saknar SGH. Ha en fin dag!

God morgen fra en Bolt på vei til Galemoen. Litt furten på Bolt nå for noen kanselleringer osv, men den gode gamle du får det du betaler for. Deilig med sen avgang til Bergen i dag som vi i shipping mobber litt med "å reise i arbeidstiden"

Bergen Børs var fullt, så sjefen for den lille kjeden har hostet opp to flotte rom på søsterhotellet Grand Terminus. Men først skal en liten frokost nytes i loungen med en herlig kollega og så se hvor mye vi kan prute opp den bestilte RAV4en på Sixt.

Heia Sixt…

IMG_7679.jpeg

Og så skal jeg fikse meg en wedge, for det mangler jeg.

Ser ut som jeg må ha en ny putter etterhvert. Den jeg hadde er sporløst borte. Har antagelig lagt den igjen en eller annen plass. Mye salg på golfutstyr nå så det bør vel la seg gjøre å få tak i en til en fornuftig pris.

Ser ut som jeg må ha en ny putter etterhvert. Den jeg hadde er sporløst borte. Har antagelig lagt den igjen en eller annen plass. Mye salg på golfutstyr nå så det bør vel la seg gjøre å få tak i en til en fornuftig pris.
Fant en wedge på XXL til 995,-. Det får holde til jeg lærer meg å bruke den. Klok av skade, etc.

En god putter er vel en litt dyrere affære

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Back