Bedre tilgjengeliget av bonusseter i F/C nå som US Airways er ute av *A?

econ

ScanFlyer Silver
Bedre tilgjengeliget av bonusseter i F/C nå som US Airways er ute av *A?

Siden denne overskriften var dekkende så spør jeg i denne tråden ;-)

Nå som US airways har gått ut av *A, har folk merket at det er flere ledige seter i F og C hos *A??

Eller var det ikke så mange som drev å kjøpte miles at tilbudet ble påvirket i stor grad?
 
Re: Bedre tilgjengeliget av bonusseter i F/C nå som US Airways er ute av *A?

En ting er sikkert; Transatlantisk (Les USA) i sommer er det fremdeles helt tørt.
 
Re: Bedre tilgjengeliget av bonusseter i F/C nå som US Airways er ute av *A?

Si ikke det..

Har fått 2 seter på business t/r IAD med SK jeg, avreise 24 Juli, hjem 15 Aug..

Så det går an om man er oppmerksom. :)

Kim
 
Re: Bedre tilgjengeliget av bonusseter i F/C nå som US Airways er ute av *A?

Si ikke det..

Har fått 2 seter på business t/r IAD med SK jeg, avreise 24 Juli, hjem 15 Aug..

Så det går an om man er oppmerksom. :)

Kim

Det er nok et tilfeldig unntakt tror jeg, forsøkt å komme meg til/fra LAX, SFO, STL, SPI, AUS med ulike datoer i juli, og EKSTREMT lite tilgjengelig, spes. LAX. (Gjelder LH group og UA).
 
Re: Bedre tilgjengeliget av bonusseter i F/C nå som US Airways er ute av *A?

Transatlantisk er det verre enn noengang. Der har det ikke hatt noen virkning. Og USA innenriks er det nesten plent umulig å få noe, spesielt kyst til kyst. US Airways hadde mye ledig, nå er det kun UA, og de er ekstremt gjerrige.
 
Re: Bedre tilgjengeliget av bonusseter i F/C nå som US Airways er ute av *A?

Så folk mener at UA tilbød flere bonusseter over dammen, enn deres kunder tok opp?
 
Back
Top