Bedre Soendag fra oss i best vest…

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Bedre Soendag fra oss i best vest…

….en god dag med lang tur i Fort Worden (An Officer and a Gentleman ble innspilt her) - vi klarte aa komme oss frem til tross for Georgia’s MTG Destructian Troops, som sendte en Coca Cola Semi paa tvers av Hood Canal Bridge og stengte vaar vei i 14 timer.

Siden det naermer seg 25 aar siden vi to (og en liten Beagle) bestemte oss for aa tilbringe livet sammen - ble det litt bestillinger i loepet av dagen, det viktigste foerst bord hos Mama’s Fish House - saa et hyggelig hus oppe i Kapalua - en bil (FnatMobile -2) hos CnausenCars er paa paa plass (200% No FuckingToyotaEverGaranti) og noe flygreier (Repeat 2022).

Re: Bedre Soendag fra oss i best vest…

God morgen fra Ris. Kaffe, kokosboller og forum er først på dagens program. Det er fyr på peisen og ute sner det. Venner på middag i kveld. Tenker det blir en ekstra best søndag på Oslo vest.

God morgen fea fjordnære strøk der snøen gikk over til regn for en time siden. litt usikker på hva dagen bringer utover at brødet står i ovnen og det er forsinket bursdag i kveldingen.

God morgen fra Hvalstad. Ser ut som det må måkes litt snø. Før vi etterhvert planlegger en tur i bakken med barna. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg.

Det har blitt litt lite forum siste dagene. Årsaken til det er at fruen og jeg har vært på Rikshospitalet på et kurs for levertransplanterte og deres pårørende. Dette er det de kaller leve og mestringskurs. Dette var meget nyttig. Bra kurs med flinke foredragsholdere og også nyttig å treffe andre i samme situasjon.

Dagen i dag må nok brukes til litt jobbing samtidig som det også må sees litt sport på fjernsynet. Det er også ganske mildt i dag så en liten trimtur må jeg prøve å få til.

God morgen fra OY-VKF og boarding complete. Vi har bestilt en flaske champagne ombord og den begynner vi å få sykt lyst på. Så dette er good news.

Vi har til og med fått drikkebonger. #præmium.

Ha en ekstra best søndag

UPDATE: kl 11.07 står vi fortsatt på taxebanen, eller rullebanen som de sier. I flg kapteinen er det "for dårlig sikt for motorene våre". Akkurat nå skjønner jeg hva folk kan mene med underlig informasjon. :/

Og 12.04 står vi fortsatt her. De kunne virkelig sagt noe om hva de tenkte skulle skje. Kanskje kommet med vann. Boarding startet for snart 3 timer siden.

13.00 og vi står fortsatt her. Uten mat eller vann. Man får riktignok litt vann på et glass om man spør pent. Men prinsippet var at vann var noe de solgte. Cabin var nettopp på speaker for å si hvor flinke vi er til å vente... Det funker bedre i barnehagen.
Skjønner så klart at det ikke er noens feil, men nå har jeg uansett greit lyst til å av det møkkaflyet her. At de ikke bare kunne sluppet av folk igjen for noen timer siden og boardet på nytt.

Last edited:

God søndag!

Frokost inntatt, og snart klar for å bruke Ruter for å komme meg ut til museet på Fornebu.
Flyblader gis bort idag, men det står det mer om i Samlerhjørnet.

Ha en god dag der du er :)

God morgen fra skogkanten. Etter langrenn i går så blir det alpint i dag.. Litt slitsomt med denne Heming-fasaden, men sofaen smaker bedre etterpå. Imponert over hvor flinke disse araber-barna Dr både bortover og nedover

Cost cut mimosa i dag også.

974F671F-3137-41F3-A0D1-5D5ABD668C9F.jpg

God morgen fra skogkanten. Etter langrenn i går så blir det alpint i dag.. Litt slitsomt med denne Heming-fasaden, men sofaen smaker bedre etterpå. Imponert over hvor flinke disse araber-barna Dr både bortover og nedover

Cost cut mimosa i dag også.

View attachment 52872

Når du er ferdig med Au-papir jobben ansetter vi deg på flekken som frokost kokk. #alltidsulten

Når du er ferdig med Au-papir jobben ansetter vi deg på flekken som frokost kokk. #alltidsulten

Nå fikk jeg noen bilder i hodet av Sud løper rundt i stua til EB med støvkosten og lager litt egg og bacon innimellom....
:drunk::drunk:

Nå fikk jeg noen bilder i hodet av Sud løper rundt i stua til EB med støvkosten og lager litt egg og bacon innimellom....
:drunk::drunk:

Takker for tilliten EB, det begynner å bli en temmelig god frokost nå og tar en time ca å perfeksjonere.

Learjet: Regner med jeg måtte gå med uniform og lære meg italiensk. :colgate:

Fordelen for Sud`n er jo at vi liker menn…så bildene bør nok fortsatt forbli i hodet på noen andre;-)

Back