Baseåpning Ryanair-Rygge, 30/3

Re: Baseåpning Ryanair-Rygge, 30/3

Da har jeg tatt på meg moderatorhatten:

"ps. vær så snille å ikke dra igang en ny diskusjon for eller mot FR, da innlegget er ment som en opplysning til de som måtte ha et ønske om å få med seg markeringen."

Vi holder diskusjoner for og mot Ryanair ute av tråden, og vi holder diskusjoner om sosial dumping, og arbeidsforhold i egne tråder.

Nestemann OT får et påskeegg av moderatorkorpset.

-A

Jeg tar gjerne et påskeegg, men når Ryanair åpner sin første base i Norge er det da slettes ikke off topic å diskutere hva slags betingelser disse ansatte arbeider under, hvordan denne basen er organisert og hvor de ansatte kommer fra. Dette er den første basen av sitt slag i Norge, og selv synes jeg det er minst like relevant å diskutere dette som det er å få informasjon om underholdningstilbudet på åpningsdagen.

Last edited:

Dette er den første basen av sitt slag i Norge, og selv synes jeg det er minst like relevant å diskutere dette som det er å få informasjon om underholdningstilbudet på åpningsdagen.

Når trådstarter selv uttrykkelig ber om at det skal unngås - så synes jeg det skal respekteres. Det går fint an å åpne en ny tråd for separat diskusjon ...

ps. vær så snille å ikke dra igang en ny diskusjon for eller mot FR, da innlegget er ment som en opplysning til de som måtte ha et ønske om å få med seg markeringen.

Det er jo "tråd drift" som er halve moroa, det er slikt det blir temperatur og heftige meningsutvekslinger som ikke alltid er av det saklige slaget.

"tråd drift" ruler!

Venter på tidlig egg fra påskeharen.

Nu har alla tre base fly ankomit Rygge
EIDLO
EIDAN
EIDAS

En bär "By by Easyjet"

Noen som var på baseåpningen i dag? Åssen gikk det? Var det mye folk på Rygge i dag?

Back