Re: Baseåpning Ryanair-Rygge, 30/3
Jeg tar gjerne et påskeegg, men når Ryanair åpner sin første base i Norge er det da slettes ikke off topic å diskutere hva slags betingelser disse ansatte arbeider under, hvordan denne basen er organisert og hvor de ansatte kommer fra. Dette er den første basen av sitt slag i Norge, og selv synes jeg det er minst like relevant å diskutere dette som det er å få informasjon om underholdningstilbudet på åpningsdagen.
Da har jeg tatt på meg moderatorhatten:
"ps. vær så snille å ikke dra igang en ny diskusjon for eller mot FR, da innlegget er ment som en opplysning til de som måtte ha et ønske om å få med seg markeringen."
Vi holder diskusjoner for og mot Ryanair ute av tråden, og vi holder diskusjoner om sosial dumping, og arbeidsforhold i egne tråder.
Nestemann OT får et påskeegg av moderatorkorpset.
-A
Jeg tar gjerne et påskeegg, men når Ryanair åpner sin første base i Norge er det da slettes ikke off topic å diskutere hva slags betingelser disse ansatte arbeider under, hvordan denne basen er organisert og hvor de ansatte kommer fra. Dette er den første basen av sitt slag i Norge, og selv synes jeg det er minst like relevant å diskutere dette som det er å få informasjon om underholdningstilbudet på åpningsdagen.
Last edited: