BAs flighter fra London til Oslo

Kommer forøvrig noe an på hvilket fly du tar ut fra LHR. 5-flyet har en tendens til å gå fra T5B den siste tiden.

Men du får hvite det en time før, og noen ganger ved innsjekk.

Kommer forøvrig noe an på hvilket fly du tar ut fra LHR. 5-flyet har en tendens til å gå fra T5B den siste tiden.

Men du får hvite det en time før, og noen ganger ved innsjekk.

Okei takk skal du ha. Skal ha siste flyet på kvelden. Går rundt 1930 eller der omkring.

Må man beregne lang tid på å komme seg fra 5A til B eller C? Ser jo at utvalget av butikker og ikke minst spisesteder er langt bedre på A enn det er på B og C.

Jeg skal fly 22 juli, er det sannsynlig at BA har tatt i bruk A380 innen den tid? Hadde vært gøy å fått se den på nært hold nemmelig.

Heatrhow connect synes jeg fungerer bra, og tar vel ikke veldig mye lenger tid enn expressen, seff litt pes om du skal til T5.

Takker

Er det noen av spisestedene på Terminal 5 som ligger 1 etg opp? For ifølge kartet er det få av spisestedene som ligger helt fremme ved glasset ihvertfall.

Gordon Ramsey Plane Food dekker alle behovene! Har riktignok aldri spist der men menyen ser svært bra ut.

De har også veldig god øl og pub grub i puben ved North elevators.

Hvor lang tid fra A til B: 15 minutter?

Gordon Ramsey Plane Food dekker alle behovene! Har riktignok aldri spist der men menyen ser svært bra ut.

De har også veldig god øl og pub grub i puben ved North elevators.

Hvor lang tid fra A til B: 15 minutter?

Takk Fnate. Men hvor ligger den. Klarer ikke å se den på Terminal mapen. Ser den står beskrevet under resturanter i T5 etter kontroll men finner den ikke på kartet.

Takk Fnate. Men hvor ligger den. Klarer ikke å se den på Terminal mapen. Ser den står beskrevet under resturanter i T5 etter kontroll men finner den ikke på kartet.

Inngang rett på sørsiden av Harrods. Litt klønete å se for den ligger på baksiden, ut mot rullebanen.

Takk jeg fant det til slutt. De lå på departurelevel mens jeg så på gate level. Er det rett at departure level er en etg høyere opp en gate level på 5A?

Det er ihvertfall to etasjer med rulletrapp imellom. Det er ikke som Gardermoen der det er adskilt. Det er bare to etasjer for å få plass til flere folk og butikker.

Det er ihvertfall to etasjer med rulletrapp imellom. Det er ikke som Gardermoen der det er adskilt. Det er bare to etasjer for å få plass til flere folk og butikker.

Takker, gir resturanten Giraffe fin utsikt over fly og slikt? Ser den ligger nesten samme plass som Planet Food og de hadde mange fristende ting på menyen ser jeg.

Mangler det vindu på BAs A319 på rad 16?

Hei ser på seatguru at de påstår at rad 16 på BAs A319 Europakonfig mangler vindu. For når jeg ser på bilde av BAs A319 så virker det ihvertfall ikke slik som at en rad bak vingen ikke har vindu.

Back